• Egon
    39%
  • Benny
    23%
  • Dynamit Harry
    18%
  • Yvonne
    7%
  • Keld
    4%
  • Hvem er Olsen Banden?
    4%
  • Børge
    3%
  • Anden person
    1%

Stemmer i alt: 1974

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Ericmase 12 år siden

Egon Olsen FTW!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#2 Slettet Bruger [1655983213] 12 år siden

Hvem er Olsen Banden? 2%...??

Ut af min kiosk!
Gravatar

#3 moulder666 12 år siden

Egon Olsen er helt klart favoritten - men det skal være enten midt i et hans berømte raserianfald, eller når han har fået slag i hovedet og går i barndommen!

"Jeg vil have en STOR is - med flødebolle - og syltetøj!"
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#4 HonoDelLoce 12 år siden

Benny!

Skide godt!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5 Mads47 12 år siden

Det er jo kun Egon, Benny og Keld der er del af banden!....men jeg vælger self Egon :)
Gravatar

#6 HonoDelLoce 12 år siden

Mads47 (5) skrev:
Det er jo kun Egon, Benny og Keld der er del af banden!....men jeg vælger self Egon :)

Man kan vel sige, at Børge var en slags hot prospect! Dynamit Harry too! :)

Yvonne, derimod, skal bare lige så hurtigt som muligt trille ud over en klippekant! Hold fast, hvor hun dog er irriterende - på den ikke sjove måde!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7 Jach 12 år siden

utyske (2) skrev:
Hvem er Olsen Banden? 2%...??

Ut af min kiosk!

lol
Håber dem der har stemt det er teenagere der aldrig blev introduceret for filmene.
Hvis der er nogle 18+ film interesserede der stemte det, håber jeg de ramte forkert ellers er de ikke nok interesseret til denne side.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#8 Steffan Rasmussen 12 år siden

Bøffen!
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#9 X&O 12 år siden

HonoDelLoce (6) skrev:
Man kan vel sige, at Børge var en slags hot prospect! Dynamit Harry too! :)

Yvonne, derimod, skal bare lige så hurtigt som muligt trille ud over en klippekant! Hold fast, hvor hun dog er irriterende - på den ikke sjove måde!

Men hun er katalysatoren for bandens kup fra 4'eren og frem.
Gravatar

#10 Kisbye 12 år siden

Jeg bliver i tvivl om i mener bedste medlem af Olsen-banden eller bedste rolle i det hele taget?

Jach (7) skrev:

Håber dem der har stemt det er teenagere der aldrig blev introduceret for filmene.
Hvis der er nogle 18+ film interesserede der stemte det, håber jeg de ramte forkert ellers er de ikke nok interesseret til denne side.

Der er jo mange unge som helt er holdt op med at se fjernsyn og så kan det måske godt være det kan lade sig gøre at undgå filmene. Det kan jo også være det er ny-danskere, som ikke er blevet udsat for filmene endnu.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: