-
Jeg kaster dem bare ind på hylden42%
-
Alfabetisk30%
-
Anden10%
-
Kronologisk5%
-
Efter filmselskab5%
-
Efter instruktør4%
-
Efter farver3%
Stemmer i alt: 989
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 dyg 21 år siden
#22 filmz-tox 21 år siden
#20:
De har jo heller ikke bøgerne stående alfabetisk på biblioteket, men efter genre->forfatter ;P
#23 SpielbergFreak 21 år siden
#24 filmz-che 21 år siden
#25 azathoth 21 år siden
#26 filmz-Funkymonkey 21 år siden
Se det på denne måde, den tid du bruger på at sortere dem, den bruger andre på at se dem :)
#27 filmz-Oettinger 21 år siden
Jeg savner en ordentlig afstemning her på ”filmz”. En der kan skabe en ordentlig debat og opsamle intelligente argumenter for og imod de enkelte stemmer.
På det seneste har det virkelig været tynde og ligegyldige afstemningerne. Dette er en kritik jeg håber i tager seriøst ”Filmz”. Jeg savner sku en god debat. (hvis i altså læser disse indlæg)
Hilsen Johan Oettinger
#28 filmz-psmadsen 21 år siden
#29 azathoth 21 år siden
#27: Du skal være hjertens velkommen til at sende pollforslag ind til os! Hvis du mener der mangler debat, synes jeg du bør tage et godt kig rundt omkring i de forskellige forums... der er masser af gode debatter, med gode argumenter! Og hvis du ikke finder niveauet højt nok, kan du jo altid lave et indlæg på tagwall'en der lægger op til en debat.
#28: Serien hedder Billy, men jeg kan se at dem som jeg har ikke findes på siden.
#30 filmz-Kadann 21 år siden
Gå ind på www.ikea.dk
Tryk på "Online Katalog" - Vælg "Reoler" - Vælg "BILLY reol"
Der har du så hele serien.. både i de klamme, hvide farver (som den jeg har), og de mere frække, træ-lookalike ting. :)