• Jeg kaster dem bare ind på hylden
    42%
  • Alfabetisk
    30%
  • Anden
    10%
  • Kronologisk
    5%
  • Efter filmselskab
    5%
  • Efter instruktør
    4%
  • Efter farver
    3%

Stemmer i alt: 989

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 dyg 21 år siden

#20 - Nej, men det kunne da være flot.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#22 filmz-tox 21 år siden

Efter instruktør selvfølgelig....

#20:
De har jo heller ikke bøgerne stående alfabetisk på biblioteket, men efter genre->forfatter ;P
Gravatar

#23 SpielbergFreak 21 år siden

FUCK DET SKIDE BIBLIOTEK!!!!!!!!!!!!:-)
Gravatar

#24 filmz-che 21 år siden

Kunne ikke være mere enig... Er man ikke kun en freak hvis man kan huske hvor alle ens dvder er placeret... På trods af de ikke står i orden... Hehe...
This is an ex-parrot
Gravatar

#25 azathoth 21 år siden

Utroligt at den der faktisk er valgt mest er "Jeg kaster dem bare ind på hylden". Har folk ingen respekt for deres DVD'er???? ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#26 filmz-Funkymonkey 21 år siden

Se det på denne måde, den tid du bruger på at sortere dem, den bruger andre på at se dem :)
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#27 filmz-Oettinger 21 år siden

Har simpelthen ikke plads til dem så de er i 2 mapper med plads til 216 cd'r i hver. Dertil har jeg en hjemme designet søgemaskine på min com, så de er nemme at finde.

Jeg savner en ordentlig afstemning her på ”filmz”. En der kan skabe en ordentlig debat og opsamle intelligente argumenter for og imod de enkelte stemmer.
På det seneste har det virkelig været tynde og ligegyldige afstemningerne. Dette er en kritik jeg håber i tager seriøst ”Filmz”. Jeg savner sku en god debat. (hvis i altså læser disse indlæg)

Hilsen Johan Oettinger
Johan Oettinger
Gravatar

#28 filmz-psmadsen 21 år siden

#16. Hvad hedder den der reol til 375 kr? Kan ikke finde den på Ikeas hjemmeside.
hehe
Gravatar

#29 azathoth 21 år siden

#25: Sortere??? De er sorteret een gang, nu skal jeg bare sætte en ny dvd ind det rigtige sted... det tager ikke 2 sekunder!!!

#27: Du skal være hjertens velkommen til at sende pollforslag ind til os! Hvis du mener der mangler debat, synes jeg du bør tage et godt kig rundt omkring i de forskellige forums... der er masser af gode debatter, med gode argumenter! Og hvis du ikke finder niveauet højt nok, kan du jo altid lave et indlæg på tagwall'en der lægger op til en debat.

#28: Serien hedder Billy, men jeg kan se at dem som jeg har ikke findes på siden.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#30 filmz-Kadann 21 år siden

#28 -

Gå ind på www.ikea.dk

Tryk på "Online Katalog" - Vælg "Reoler" - Vælg "BILLY reol"

Der har du så hele serien.. både i de klamme, hvide farver (som den jeg har), og de mere frække, træ-lookalike ting. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org

Skriv ny kommentar: