• Guardians of the Galaxy Vol. 2
    29%
  • Alien: Covenant
    27%
  • Dunkirk
    12%
  • Spider-Man: Homecoming
    8%
  • Pirates of the Carribean: Salazars Hævn
    7%
  • Abernes Planet: Opgøret
    7%
  • Wonder Woman
    3%
  • Fast & Furious 8
    2%
  • The Mummy
    2%
  • Transformers: The Last Knight
    2%
  • En anden film
    2%
  • Baywatch
    0%

Stemmer i alt: 292

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Geekalot 6 år siden

Har Fast & Furious ingen fanskare mere ? :D
Valgte GotG2. Glæder mig som et lille barn til den kommer :)
Gravatar

#2 Jach 6 år siden

Lidt svært valg, med Spider-Man, Alien, Jack Sparrow og Guardians, men jeg er størst fan af Spider-Man samt Michael Keaton er med så.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#3 Daldorph 6 år siden

Jeg rammer åbenbart ikke den brede smag herinde. Jeg stemte på Pirates, da jeg langt fra har fået nok af Jack Sparrow og pirater endnu. Derudover glæder jeg mig også til Transformers og Fast & Furious og så er jeg spændt på hvordan The Mummy bliver.
Gravatar

#4 123456789 6 år siden

Dunkirk
Gravatar

#5 BlackJesus 6 år siden

Normalt ville jeg vælge en Nolan film, men denne gang blev det ikke Dunkirk, da jeg ikke synes krigsfilm har noget nyt at fortælle end bedre krigseffekter.

1. Guardians of Galaxy
2. Dunkirk
3. Pirates

Ridley scott har fået hyped Covenant godt op, så den glæder man sig osgå til?
Gravatar

#6 Naggzu 6 år siden

Jeg glæder mig til Guardians 2, skal ind og se den med min datter i biffen, hun får den som en ekstra konfirmations gave. Men WonderWoman kunne også blive spændene at se.

Jeg fatter dog ikke at der er nogle som stadig ser transformers, den første var ringe, men de efterfølgene blev bare mere og mere katestofale, hvis der er en serie som trænger til et reboot er det dem, det kunne have været så godt.

Men håber på at Pirats bliver god, kan godt lide Jack S. men syntes de sidste to manglede noget af magien, håber det kommer frem igen,
Gravatar

#7 Gorman 6 år siden

GOG2 og Alien - helt klart. Ser dog også meget frem til Det mørke tårn og Valerian.
God sommer filmudsigt :-)
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!

Skriv ny kommentar: