• Nej
    57%
  • Ved ikke
    21%
  • Ja
    21%

Stemmer i alt: 769

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 moulder666 10 år siden

Jeg ved det ikke - før jeg får en chance for at se en god række afsnit, vil jeg ikke kunne konkludere hverken for eller imod.

Skulle det undre mig? Mjah - lidt. DR har i mine øjne ikke så meget en tendens til at lave rød propaganda, som at det de laver er meget politisk korrekt.

Specielt Borgen har en tendens til at vælge emner der er "oppe i tiden" og derefter være kvalmende politisk korrekte.

Edit: Og så er jeg imponeret over, hvor mange der allerede nu kan konkludere klart og utvetydigt at DF tager fejl i denne sag. :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#2 Den fede 10 år siden

Okay Filmz......så kan I vist ikke brygge mere på den historie. Det er ligesom med jeres Liam Neeson-flip.......hold nu før det bliver pinligt.

Gravatar

#3 keitel 10 år siden

DR er det rene røde propaganda -korrekt! faktisk er hele film og tv branchen en flok pladder humanister, kunne være fedt at se lidt fra den anden grøft snarest.
Gravatar

#4 Den fede 10 år siden

keitel (3) skrev:
faktisk er hele film og tv branchen en flok pladder humanister

Imponerende du kender dem alle sammen. Det må være et helvede at skrive julekort.
Gravatar

#5 Kisbye 10 år siden

DR er desvære med tiden blevet dybt højreorienteret, men sådan er det jo når de har en politisk bestyrelse og konstant skal udsættes for højrefløjens latterlige angreb.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#6 cain 10 år siden

Så kan jeg bedre forstå at jeg altid ender en DR serie med at sidde i sofaen og trække i banditten med Maos lille røde mens et rødt flag smælder kører for fulde drøn på anlægget.. Troede jeg var med i MK Ultra 2, men kan nu se det er den djævelske røde propaganda maskine der har en effekt på mig.
Gravatar

#7 Schranke 10 år siden

Hmm vil ikke lige tage stillig til om det er rød propaganda... Ser simpelthen ikke hvad DR laver af serier.
Men jeg er også stor modstander af DR som institution og så det gerne privatiseret.
Gravatar

#8 Den fede 10 år siden

Schranke (7) skrev:
Men jeg er også stor modstander af DR som institution og så det gerne privatiseret.

LOL

Liberal Alliances Ungdom? (sorry, men dit profilbillede er en giveaway)
Gravatar

#9 Hive 10 år siden

Jeg er bestemt ikke nogen fan af Pia K og Dansk Folkeparti, men må til dels give dem ret. Skurkene i i stort set samtlige af deres serier er altid folk der har en hel del til fælles med DF og deler deres værdier og holdninger, og det er sgu lidt trættende - for ikke at nævne direkte problematisk, når man tænker på DRs (i øvrigt dybt usympatiske) finansiering.

Skriv ny kommentar: