-
Nej, jeg bestiller snart32%
-
Ja, jeg har købt dem24%
-
Nej, skal ikke se den19%
-
Ja16%
-
Episode 2??9%
Stemmer i alt: 619
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
The Phantom Menace var da vildt dårlig.
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#2 filmz-vassago 22 år siden
Hvad skulle Jar Jar i 1'eren, han ødelagde da mere end han gavnede.
#3 filmz-Gruber 22 år siden
Hvis i har læst det interview med George Lucas nævner han hvorfor at Episode I ikke blev anerkendt af star wars fans...
#4 filmz-vassago 22 år siden
Lucas udtaler selv, at han ikke laver film for fans'nes skyld. Når man ser på EP1, så ser det da også mistænkeligt ud som om at han gør det pengenes skyld.
Personligt har jeg intet mod SW, jeg elsker de gamle film, men var da på mange måder skuffet over EP1, det er da ikke den dårligste film jeg har set, men ihvertfald efter min mening den dårligste af de 4 film. Men then again, just my point of view.
#5 filmz-simpson 22 år siden
#6 filmz-Bitcho 22 år siden
Jeg forstår godt kritikken af den, men den er som LOTR (Fellowship of the ring) en slags begyndelse. Historien skal lige i gang. Jakcson blev endda nød til at stjæle noget fra De to tårne for at give fellowship of the ring en god slutning. Dem der syntes at fellowship of the ring var fed, så vent på De to tårne.
Det samme gælder med Episode 2. Jeg har været så heldig at læse hele menuscriptet og det virker virkelig virkelig lovende. Alt vil pludselig passe sammen og give bedre mening. Endda Jar Jar :-)
Så glæd jer til 2'eren. Jeg gør&
B
#7 filmz-Yasw 22 år siden
Jeg synes også at The Phantom Menace var skuffende i sig selv, men jeg vil vente med at bedømme det rigtigt til alle tre film har haft præmirere. Trailerene til Episode II ser ihvertfald lovende ud. Om ik andet så på speciel effects.
#8 filmz-VIA 22 år siden
Jeg bliver nødt til at høre HVOR du har set LOTR - T2T ?
/VIA
#9 filmz-vassago 22 år siden
#10 Lowkey 22 år siden
Hvis han også ødelægger Indy bliver jeg meget bitter.