• Nej, jeg bestiller snart
    32%
  • Ja, jeg har købt dem
    24%
  • Nej, skal ikke se den
    19%
  • Ja
    16%
  • Episode 2??
    9%

Stemmer i alt: 619

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Jeg kan overhovedet ikke se noget interresant i de film. De gamle er meget godt lavede, hvis man ser på den periode filmene er fra, men de nye ser kun for kedelige ud.
The Phantom Menace var da vildt dårlig.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#2 filmz-vassago 22 år siden

Enig...Episode 1 var dælme lame, men Darth Maul var sej og der var fede FX. Desuden forsøgte filmen at ramme et for bredt publikum, hvilket resulterede i at mange hardcore fans blev en smule træt af den. Star Wars skal ikke gøre til en multi-publikum succes med lamme sidekicks og boybands.
Hvad skulle Jar Jar i 1'eren, han ødelagde da mere end han gavnede.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 filmz-Gruber 22 år siden

I er simpelthen for lamme og hører på!!!!!!!!!!

Hvis i har læst det interview med George Lucas nævner han hvorfor at Episode I ikke blev anerkendt af star wars fans...
Gravatar

#4 filmz-vassago 22 år siden

Jeg skal ikke kunne sige hvad hans begrundelse er , da jeg ikke har læst hele interviewet. Min udtalelse er udelukket baseret på diskussioner på SW fansider. Jeg vil da mene at når fans selv kommer med de udtalelser, så må det jo være deres mening. Jeg har intet mod Ewoks eller C3PO, ok måske lidt imod C3PO. Min begrundelse er at den simpelthen er for sukkersød.
Lucas udtaler selv, at han ikke laver film for fans'nes skyld. Når man ser på EP1, så ser det da også mistænkeligt ud som om at han gør det pengenes skyld.

Personligt har jeg intet mod SW, jeg elsker de gamle film, men var da på mange måder skuffet over EP1, det er da ikke den dårligste film jeg har set, men ihvertfald efter min mening den dårligste af de 4 film. Men then again, just my point of view.
Gravatar

#5 filmz-simpson 22 år siden

Hvilket interview og hvor kan man læse det?
Gravatar

#6 filmz-Bitcho 22 år siden

Personligt synes jeg episode1 er alt for cool. Alt hvad jeg havde håbet på og lidt mere.

Jeg forstår godt kritikken af den, men den er som LOTR (Fellowship of the ring) en slags begyndelse. Historien skal lige i gang. Jakcson blev endda nød til at stjæle noget fra De to tårne for at give fellowship of the ring en god slutning. Dem der syntes at fellowship of the ring var fed, så vent på De to tårne.

Det samme gælder med Episode 2. Jeg har været så heldig at læse hele menuscriptet og det virker virkelig virkelig lovende. Alt vil pludselig passe sammen og give bedre mening. Endda Jar Jar :-)

Så glæd jer til 2'eren. Jeg gør&

B

Gravatar

#7 filmz-Yasw 22 år siden

Enig med Bitcho. Star Wars, Ringenes Herre og lignende trilogier, bør ses på som en lang film der er delt op. En stor grund til at jeg synes at Fellowship of the Ring er så god, er nok fordi jeg allerede kender hele historien. Det havde nok ikke været det samme hvis man ikke kendte til resten af historien.
Jeg synes også at The Phantom Menace var skuffende i sig selv, men jeg vil vente med at bedømme det rigtigt til alle tre film har haft præmirere. Trailerene til Episode II ser ihvertfald lovende ud. Om ik andet så på speciel effects.
Gravatar

#8 filmz-VIA 22 år siden

Til Bitcho

Jeg bliver nødt til at høre HVOR du har set LOTR - T2T ?

/VIA
Gravatar

#9 filmz-vassago 22 år siden

Jeg tror at han hentyder til bøgerne ;)
Gravatar

#10 Lowkey 22 år siden

Hvis Phantom Menace ikke havde kaldt sig selv for en SW film, kunne det være at jeg havde syntes at den var udemærket... ja, måske endda næsten god.

Hvis han også ødelægger Indy bliver jeg meget bitter.
Daisy, Daisy...

Skriv ny kommentar: