• Nej, det interesserer mig ikke
    43%
  • Ja da!
    33%
  • Ikke endnu, men det vil jeg gøre
    24%

Stemmer i alt: 1204

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Batsy 13 år siden

9# Arrr, det tror jeg ikke lige måske anden præmie, men filmz er bange for mig og er rædselslagne og ved hvad konsekvenserne er vis jeg ikke vinder. Enkelt billet til akrham pr person mwhahaha
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#12 tiany 13 år siden

Jep - og har taget et par sats i enkelte kategorier... så jeg håber på et par overraskelser.
Valar morghulis
Gravatar

#13 Antlion 13 år siden

Nej, det interesserer mig ikke. Pga. manglende viden om dette års nominerede, vil mine bud ej heller være realistiske til at vinde.
Gravatar

#14 TP-DK 13 år siden

Har deltaget og taber uden tvivl. :P
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#15 Twister 13 år siden

Jep jeg deltager også :) Men jeg vil ikke jinxe mine svar ved at begynde og gætte på om de er rigtige eller ej. Det må tiden vise. Glæder mig ihvertfald til natten til mandag.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#16 JTToft 13 år siden

Det har været et exceptionelt godt filmår! Jeg glæder mig meget til at se, hvem der forlader showet med statuetter under armene. :)
Gravatar

#17 dyg 13 år siden

Ikke endnu. Jeg skal da helt sikkert deltage, men jeg har ikke haft tid/overskud til at kigge på det endnu.

Desværre får jeg nok ikke set showet, da jeg skal til Kbh med firmaet dagen efter :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#18 Hr. Nielsen 13 år siden

Jeg deltager også og med så mange der føler sig sikre på at tabe, så burde jeg logisk set vel vinde? Tvivler jeg nu stærkt på. Jeg plejer at lande i den bløde mellemvare mht antal rigtige.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#19 Highland Park 13 år siden

Thomas E. Nielsen (18) skrev:
Jeg deltager også og med så mange der føler sig sikre på at tabe, så burde jeg logisk set vel vinde?
Ja, men kun hvis du forveksler følelser med fakta. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#20 Hr. Nielsen 13 år siden

Highland Park (19) skrev:
Ja, men kun hvis du forveksler følelser med fakta. ;)
Og tro mig, I don't;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: