-
McDonald's44%
-
Burger King25%
-
Anden20%
-
Subway4%
-
Sunset Boulevard4%
-
Domino's2%
-
Pizza Hut2%
Stemmer i alt: 396
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 filmz-vassago 22 år siden
Personligt spiser jeg for det meste på Cafe Eiffel, en cafe foran biografen i Kolding. Der har de den for syge burger. Den er himmelsk.
Men det koster godt nok oxo 100,- for en burger med pommes + en cola. Men det er pengene værd.
#12 filmz-Lucifer 22 år siden
Jeg kender en, der døde af at løbe ud foran et tog...
Relevans? ;)
#13 filmz-vassago 22 år siden
#14 azathoth 22 år siden
Jeg har spist der EN gang, og gør det aldrig mere... og så kan denne debat jo umuligt blive saglig, så hvorfor ikke smide brænde på bålet! ;)
Vassago, du er syg hvis du giver mere end 100 kr. for en burger og fritter... tænk det kan man få to (2!!!) menuer for på McD!!!! :P
#15 filmz-Lucifer 22 år siden
OK, så forstår jeg ;)
#14: Siger vel også lidt kvaliteten, ikke? Kender godt stedet i Kolding som er nævnt ovenfor, fra en ferie; god kvalitet.. McDonalds får jo leveret deres råvarer fra afghanske kamelfarme og syd-libanesiske dej-stamperier (læs => bagerier)
#16 azathoth 22 år siden
#17 azathoth 22 år siden
Ja, se bare hvad McDonalds gør for at hjælpe de stakkels, stakkels afghanere og syd-libanesere... de stakkels folk skal jo også leve... ikke ligesom Burger King der kun hjælper de rige kapitalistiske slagterier og bagerier her i danmark til at blive endnu rige...
NED MED KAPITALISTERNE... HURRAH FOR DET RØDE FLAG, HURRA FOR RONALD MCDONALD!!!
#18 filmz-vassago 22 år siden
Jamen tak da! Det er jo ikke engang en håndfuld.
Død over subway.
#19 filmz-rolfstar 22 år siden
#20 filmz-rolfstar 22 år siden
Så kan folk selv spytte på ham, og derved spare dressingen...
En ide måske?