• McDonald's
    44%
  • Burger King
    25%
  • Anden
    20%
  • Subway
    4%
  • Sunset Boulevard
    4%
  • Domino's
    2%
  • Pizza Hut
    2%

Stemmer i alt: 396

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 azathoth 22 år siden

McD styrer hele verden!!! :P
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#2 filmz-Zero 22 år siden

Nej nej nej nu må du virkeligt holde op.. McDaka styrer aldri en ski.

Burger King derimod... yum yum, der smager en burger da i det mindste af noget, og der er til forskel fra McD faktisk grøntsager i burgerne.

Og så sidst men ikke mindst har de twister fries.. McD gå hjem og dø !!!

/me mødes med de andre hip hÅppere nede på burger king HVER dag ;)

#3 filmz-Kedde 22 år siden

Lige i øjet, Zero ! De smager nemlig af noget.

(at det så er vådt pap med mel-tilsætning, de smager af, har du bare lige glemt at skrive...)
"Television is like the American toaster, you push the button and the same thing pops up everytime." (A.Hitchcock)
Gravatar

#4 trekster 22 år siden

Spis li'e Kohberg til... ;)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#5 commy 22 år siden

hvis pizza hut åbnede i odense, ville jeg med glæde aflevere alle mine knaster til dem!
Gravatar

#6 azathoth 22 år siden

burger king er da vel nok det klammeste af alt!!!!

deres curly fries smager af mel, deres burgere smager af jord og deres cola er fortyndet... med tis!!!

så er der ikke mere at sige om det!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#7 trekster 22 år siden

Mmmm tiiiis....

;-9
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#8 filmz-Lucifer 22 år siden

Azathoth! Hvis du nogensinde har haft den udsøgte fornøjelse at gnufle en helt frisk dobbelt WhopperCheese i dig, så ville du aldrig mere gylpe en halvtør, smagløs McChicken eller McBacon ned igen.

Der findes da ikke noget mere fladt og sørgeligt, end det industriaffald du kan få hos Restaurant Den Gyldne Maage.
Som een af mine forfædre altid sagde; "Giv os idag vort daglige brød, og fri Os fra det onde..."
Gravatar

#9 azathoth 22 år siden

det har jeg rent faktisk... en doppelt whopper cheese er velnok det eneste der smager godt ved BK... den minder jo så dejlig meget om en BigMac!!! ;)

Men alt andet ved BK smager jo mildest talt ad bræk... da jeg fx. smagte deres kyllingeburger, whatever, så smagte den rent ud sagt af bræk, og det gjorde de twister-curly-agtig fritter også... så går man jo ikke ind det sted en gang til vel!! :D

Gravatar

#10 filmz-Lucifer 22 år siden

Der er iøvrigt ingen der forbyder dig at veje dit ordvalg, gode Azathoth. Bræk er ikke et særligt charmerende ord.

Og så er dine og mine personlige præferencer iøvrigt fløjtende ligegyldige.
Enige bliver vi nok aldrig.

Skriv ny kommentar: