• Læse nyheder
    60%
  • Lidt af det hele
    24%
  • Læse anmeldelser
    9%
  • Forummet
    4%
  • Stemme i polls...
    1%
  • Konkurrencer
    1%
  • Læse artikler
    0%

Stemmer i alt: 1823

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Juhler 19 år siden

Bruger nu mest siden til at læse nyheder og stemme på de forskellige polls...
Gravatar

#2 davenport 19 år siden

Klart forummet, som imo er det bedste i verden.
Jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle bruge nettet til, hvis jeg ikke kunne sidde og kommenterer på at muligt og umuligt..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

#3 19 år siden

Er det kun mig, der er ved at blive mongol over, at folk hér på sitet ikke kan skelne mellem at-form og nutidsform (f.eks. kommentere/kommenterer) samt mellem "hans" og "sin" (f.eks. "han kørte i hans bil" - det er jo fucking tyveri, så må vi have fat i ordensmagten!)

Dette får jeg givetvis klø for...
Gravatar

#4 davenport 19 år siden

Ja, du gør..
Undskyld, jeg er jo ikke i flertal, derfor skal der ikke et R i slutningen af ordet!

Jeg fik ellers gode karakter i skræfli dansk! ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5 Morbid 19 år siden

#3: Normalt går jeg ned over sådan noget, men det her er jo nu engang internettet... Vi er oppe mod overmagten :)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#6 JannikAnd 19 år siden

Bruger det vel til 'lidt af det hele'.
Gravatar

#7 filmz-herskegut 19 år siden

Bruger rigtig lang tid på forummet, elsker at sidde og kigge hvad folk har at sige, det er for det meste mere spændende end alle nyhederne :)

(#3, nu håber jeg ikke mit inlæg er fyldt med fejl, skulle jo nødig støde dig ;)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#8 dyg 19 år siden

#3 - Jeg vil ikke give dig klø, men jeg vil derimod være en smule enig med dig. Dog finder jeg ikke filmz.dk dårligere til det end resten af Danmark. Det er et generelt problem blandt rigtigt mange mennesker. Hvis du kigger lidt på amerikanske/engelske sites, så vil du se lige så mange der, der ikke kan finde ud af your/you're, its/it's og lignende ting, så det er ikke kun os danskere der er dumme.

Dog er det bestemt ikke noget, der kan bringe mit pis i kog. Vi er her jo ikke for at rette på folk, og det er jo, for det meste, heller ikke meningsforstyrrende.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

#9 19 år siden

Forkert igen, min kære davenport. Det har intet at gøre med, om du er i flertal eller ej. Der er både r på i ental og flertal. Men der skal ikke r på i at-form. Du kan let se din fejl, hvis du i stedet sætter et ord ind, der udtales forskelligt i at-form og nutid, f.eks. "spise" eller "åbne":

"... hvis jeg ikke kunne sidde og spiser". (Nej, vel?)

Okay, det er nok ikke lige forumet at bringe den op i, så jeg lader den ligge :)
Gravatar

#10 JannikAnd 19 år siden

Vent lige lidt... Din reaktion på grammatiske fejl er, at du 'går ned'? Hmm...

Skriv ny kommentar: