• Popcorn
    34%
  • Blandet slik
    24%
  • M&M
    13%
  • Jeg spiser aldrig guf i biografen
    10%
  • Vingummi
    5%
  • Lakrids
    3%
  • Chokolade
    3%
  • Chips
    2%
  • Andet guf
    2%
  • Frugt
    1%
  • Bolcher
    1%
  • Skumfiduser
    1%
  • Tyggegummi
    0%

Stemmer i alt: 1888

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Chili bom bom 16 år siden

Blandet slik. :D Altid! Jeg kan slet ikke gå i biografen uden slik. Popcorn blir jeg hurtig træt af!
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#32 mr gaijin 16 år siden

Never say never, men det er sjældent, jeg spiser slik i en biograf. Nu går jeg også en hel del i biffen. Og som regel går jeg efter lidt mere seriøse film til det store lærred. Jeg bryder mig ikke om at distrahere sig selv ved at proppe sukker og fedt i sig.

Til gengæld kan jeg nyde at have en kop kaffe i hånden i cafe-lignende biografer. Og jeg kan også finde på at smugle en guldøl med ind, når den står på drengerøvsfilm. Men slik og snacks er mere undtagelsen end reglen for mig.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#33 Highland Park 16 år siden

#32: Det med kaffen vil jeg gerne skrive under på. Jeg tager altid en kop kaffe med ind. Både fordi jeg elsker kaffe, men også fordi at jeg nogle gange, selv om jeg føler mig frisk forinden, kan blive træt under filmen. Især hvis der er dårlig udluftning.
Men det var et sidespor...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#34 rasmusv 16 år siden

Det bedste guf i biografen er filmen.
Gravatar

#35 Highland Park 16 år siden

Det kommer sgu an på, hvilken film der er tale om!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#36 Popeye 16 år siden

davenport (18) skrev:
Det bedste guf i biografen? Det Obersten giver, når hun går ned på mig på bagerste række i Hawaii Bio...

Enig - der er hun i sit es.

Lakrids.
...and then some
Gravatar

#37 filmz-yoshimura 16 år siden

#36 Går du også i biffen med davenports kran? Det må jeg sige - åbent forhold ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#38 davenport 16 år siden

Jeg gør alt for en skilling...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#39 Benway 16 år siden

Jeg går i sagens natur temmelig meget i biografen, men det er ret sjældent at jeg har mere end en kop kaffe med til at tilfredsstille den værste koffeinhunger.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#40 davenport 16 år siden

Du ser vel også filmene på tidspunkter, der ikke ligefrem frembyder lyst til søde sager? ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: