• Den er da ok
    41%
  • Den er noget fesen
    31%
  • Den er vildt fed!
    21%
  • Den er virkelig ringe
    7%

Stemmer i alt: 1279

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Tegningen 13 år siden

Jeg håber bare vi snart får en ny Batman. Ved sku ikke hvor lang tid jeg kan holde til det ynkelige "skuespil" vi ser fra CB nu til dags.

Bare den korte scene hvor han står over for Bane og hiver efter vejret med det sædvanlige blanke udtryk i øjene. Suk....
Gravatar

#12 Skeloboy 13 år siden

Synes afstemningen her er underlig og meget fesen...men teaseren "er da ok" taget i betragtning af det tidlige tidspunkt...
Gravatar

#13 OxxY 13 år siden

Tjah, syntes Dark Knight og Begins teaserne var væsentlig bedre. Men Hype maskinen er da godt og grundig i gang. Og mon ikke man kommer til at tage en til Batman marathon engang om et lille årstid? :D
Gravatar

#14 RasmusFL 13 år siden

the_paki_don (10) skrev:
den mystiske mand, der kravler op af det store hul

Er jeg den eneste der klart opfatter denne karakter som værende Catwoman?
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#15 Batsy 13 år siden

Har haft den i mine tanker hele dagen idag, så jeg synes den var rigtig god, måske ikke bedste men en af de mest fængslende!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#16 PredatorX 13 år siden

Den var da ok... hverken mere eller mindre. Men det er nu heller ikke sådan at jeg glæder mig vildt meget til at se noget fra filmen inden selve filmen kommer... Vi ved jo allerede hvordan verdenen og karaktererne ser ud osv. Avatar og Tintin traileren var noget jeg så meget mere frem til, fordi man ikke vidste hvordan de ville gribe det an.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#17 the_paki_don 13 år siden

Klart opfatter? Hmm... Jeg vil vedkende, at jeg ikke kan bestemme kønnet, så jeg vil gerne ændre min udtalelse til mystiske PERSON. Jeg kan ikke klart se, at det er en kvinde.
Gravatar

#18 the_paki_don 13 år siden

Nu hvor jeg tænker over det, så tror jeg måske, at det store hul i traileren er en af tegneseriens "Lazarus Pits". Hvis det er tilfældet, så er det en karakter, der tidligere er død i Batman Begins, der vender tilbage til 3'eren. Tror ikke, at det er Two-Face.

Skriv ny kommentar: