• Den er da ok
    41%
  • Den er noget fesen
    31%
  • Den er vildt fed!
    21%
  • Den er virkelig ringe
    7%

Stemmer i alt: 1279

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Hal60 13 år siden

Den var feeee... Nuff said. :)
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#2 Babo Rises 13 år siden

OK. Men jeg kan også som regel bedre lide trailers.
Gravatar

#3 Kruse 13 år siden

Den var noget fesen!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 CensoreD 13 år siden

det ikke en trailer, det en teaser. Teaseren til TDK var også fesent, men efter traileren kom, kom hypen på sit højeste.
Gravatar

#5 moulder666 13 år siden

Stemte blankt - jeg venter i hvert fald et halvt års tid inden jeg begynder at kigge på trailere og lignende - vil helst ikke se ALT for meget inden.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#6 Bobby Singer 13 år siden

Den er da ok, og ikke mere eller mindre end det, bare ok.

Batman Begins - 5/6
The Dark Knight - 4/6

Forhåbentlig vender Nolan tilbage til Gotham med den tredje og sidste film i stedet for Chicago.
Idjit
Gravatar

#7 Bardoboy 13 år siden

Synes den var fesen, men glæder mig stadig som syg til filmen!
Gravatar

#8 StarWarsFan11384EB 13 år siden

Den er ok, men der kommer sikkert bedre trailers i fremtiden :)
Gravatar

#9 qel-droma 13 år siden

En teaser er en teaser er en teaser... men den til the dark knight var nu bedre. Den gav en bedre fornemmelse af hvad det nye element i filmen var for en størrelse IMO.
Are you not entertained!?!
Gravatar

#10 the_paki_don 13 år siden

Jeg synes, at det allervigtigste kom til slut med Batman, der så ud til, at han var på røven. Det var DET, der var det vigtigste, hvor alt det andet var opbygning fra hans tidligere succes og begyndende fald og så... tipper han over? Det ser i hvert fald ud til, at Bane vil give en hjælpende hånd! :)

Og som jeg også nævnte i min "analyse" af traileren i det andet forum, som jeg copy-paster her:

En sjov detalje for nørderne er, at alle indstillinger på nær Banes ansigt i close up, Gordon, der svinger øksen og Gordon i sengen, viser en, der er i gang med at "stige op". Rising, so to speak...

Wayne, der går op af bjerget; Wayne, der rejser sig blandt flagermusene; Batman, der kører op ad vejen; Wayne, der foretager armstrækkere; kameraet, der panorerer op af bygningerne, der viser Batman-logoet; den mystiske mand, der kravler op af det store hul og Bane, der stiger op mod Batman i det sidste skud.

Det er lidt af en genistreg, synes jeg selv. Jeg har aldrig før lagt mærke til sådan nogle detaljer før i trailers. Det gør for mig, at en ellers stille og rolig trailer bliver så meget større. Og jeg er glad for, at det ikke hele skulle være tju-bang og big explosions, men en samtale mellem en såret mand og en besejret mand, der var centrum. Det kan sgu være lige så hårdt rammende, som de tæsk som Batman ser ud til at få i slutningen. :)

Skriv ny kommentar: