-
Den er da ok41%
-
Den er noget fesen31%
-
Den er vildt fed!21%
-
Den er virkelig ringe7%
Stemmer i alt: 1279
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 Hal60 13 år siden
#2 Babo Rises 13 år siden
#3 Kruse 13 år siden
#4 CensoreD 13 år siden
#5 moulder666 13 år siden
#6 Bobby Singer 13 år siden
Batman Begins - 5/6
The Dark Knight - 4/6
Forhåbentlig vender Nolan tilbage til Gotham med den tredje og sidste film i stedet for Chicago.
#7 Bardoboy 13 år siden
#8 StarWarsFan11384EB 13 år siden
#9 qel-droma 13 år siden
#10 the_paki_don 13 år siden
Og som jeg også nævnte i min "analyse" af traileren i det andet forum, som jeg copy-paster her:
En sjov detalje for nørderne er, at alle indstillinger på nær Banes ansigt i close up, Gordon, der svinger øksen og Gordon i sengen, viser en, der er i gang med at "stige op". Rising, so to speak...
Wayne, der går op af bjerget; Wayne, der rejser sig blandt flagermusene; Batman, der kører op ad vejen; Wayne, der foretager armstrækkere; kameraet, der panorerer op af bygningerne, der viser Batman-logoet; den mystiske mand, der kravler op af det store hul og Bane, der stiger op mod Batman i det sidste skud.
Det er lidt af en genistreg, synes jeg selv. Jeg har aldrig før lagt mærke til sådan nogle detaljer før i trailers. Det gør for mig, at en ellers stille og rolig trailer bliver så meget større. Og jeg er glad for, at det ikke hele skulle være tju-bang og big explosions, men en samtale mellem en såret mand og en besejret mand, der var centrum. Det kan sgu være lige så hårdt rammende, som de tæsk som Batman ser ud til at få i slutningen. :)