• Jeg har ikke set den endnu, men jeg vil gerne
    42%
  • Den var ret god
    28%
  • Skuffende
    12%
  • Den er for vild!
    10%
  • Jeg venter til den kommer på dvd
    4%
  • Jeg interesserer mig ikke for Indy
    4%

Stemmer i alt: 1144

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-geniez 16 år siden

Jeg stemte skuffende og det var alene pga. den minder mig om aliens 4, filmen er rigtig fed lige til et bestemt punkt, i aliens 4 er det der hvor den der tåbelige newborn slimklat kommer ind i billedet, før det var den fed. sådan er det også med indy, lige til et bestemt punkt ca. 20 før rulleteksterne
, følte jeg mig rigtig godt underholdt. så så forlader de efter min mening indy stilen, og der går fox mulder i den.

Der manglede svarmuligheden, jeg følte mig meget underholdt.
Gravatar

#22 Patriarch 16 år siden

Har det exactly som #4. Det var de samme ting jeg stod af på.

Plottets omdrejningspunkt som synes jeg var fint, også til en Indy film. Men de 4 ting som #4 nævner var super, super plat... Jeg kunne også tilføje insekt scenen samt for megen brug af CGI...

Jeg er MEGET glad for de ikke lavede Temple of Dom idag - får så ville secenen med insekterne være CGI og miste al sin kant.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#23 Kruspe 16 år siden

Enig med #4. Meget skuffende.

Det var også for plat med de der jordegern i starten. Ren Lucas-familiefilm-hygge. Og så de der aber, der hjælper LeBeouf. Åndsvagt! Regner de med, at det er fem-årige, der tager ind og ser den...

Tror bare, at jeg vil glemme den og se på filmene som en trilogi...
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Gravatar

#24 filmz-Bruce 16 år siden

Jeg skal uden tvivl have denne på HD for at se, om et gennemsyn to ikke kan frembringe lidt flere positive vibrationer. Men her og nu bliver det et skingrende "skuffende". Den er også feset stille og roligt ned på IMDB.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#25 Petrescu 16 år siden

Jeg er enig med #23: Denne film er lige til glemmeskuffen og så vil jeg alligevel købe trilogien.
Det hele er skrevet før om familiehygge, over-the-top scener og ikke mindst plottet, samt de sidste 10 minutter som totalt ødelagde filmen for mig:
Jeg kunne godt overse de småting som var irretationsmomenter med jordegern, Tarzan-Bøffen og fægtescenen, men da skeletterne samles og bliver til én alien med hud på og en UFO ses, der stod jeg totalt af. Indiana Jones-universet havde fokus på myter der lå i fortiden, med de gåder som indhylede dem. Ikke noget sci-fi som 4'eren endte med. Steven King anyone?
Nå ja, så var bryllupsscene totalt malplaceret

Skriv ny kommentar: