• Jeg har ikke set den endnu, men jeg vil gerne
    42%
  • Den var ret god
    28%
  • Skuffende
    12%
  • Den er for vild!
    10%
  • Jeg venter til den kommer på dvd
    4%
  • Jeg interesserer mig ikke for Indy
    4%

Stemmer i alt: 1144

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 filmz-Is 16 år siden

Den var da meget fin og undeholdende.
Gravatar

#2 moulder666 16 år siden

Så den i går - stemningen var rigtigt godt ramt, og samspillet mellem Ford og Bøffen fungerede overaskende godt, men plottet var intetsigende, og der var rigtigt mange ting jeg syntes der manglede!

F.eks - hvor blev fælderne af? Der var jo kun den ene vattede fælde...og hvad med gåderne? De løb jo direkte igennem "skattejagten" og skulle ikke bruge noget som helst tid på at skændes om, hvad der skulle ske, hvor man skulle hen, løse gåder etc. Nåja...og så min egen lille kæphest...hvad med babes? :D

Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#3 dyg 16 år siden

En tam omgang. Desværre blev den gode gamle Indy-stemning ikke skabt - uden den er det svært at acceptere filmens underligheder og fejl.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 frankdrebin 16 år siden

Synes at der var for mange over-the-top actionscener! Det gjorde det simpelthen bare plat!

1. Køleskabscenen ...
2. Bilen der kører ud over klippen, og bliver båret ned af et træ
3. Mutt der svinger sig som tarzan
4. Mutt der står mellem to biler og kæmper med russeren

Ellers kunne jeg godt lide filmen, og den havde en god stemning, og mange sjove momenter!
Gravatar

#5 keitel 16 år siden

Var vild med Indy som knægt, forsøgte mig med Raiders... igen for nylig, men synes sgu magien er væk, lidt for barnlig synes jeg.
Gravatar

#6 Killkaj 16 år siden

Vil gerne se den:D
Gravatar

#7 achilles 16 år siden

Enig med #4, de scener kunne filmen sagtens have været foruden.
Synes heller ikke plottet passer til en Indiana Jones-film, det lå for langt væk fra det jeg forbinder med Indiana Jones-universet.
Gravatar

#8 filmz-TC 16 år siden

Enig med #4....Den kommer måske også ud på et uheldigt tidspunkt i forhold til National treasure 2, da de minder ret meget om hinanden
Gravatar

#9 izi 16 år siden

Den var da meget god, men også skuffende. De første 2 timer var geniale,

Selvom der var lidt for meget familieudflugt over den, og ikke så meget Indy

Den sidste halve time ødelagde det hele for mig... plottet gik hen og blev decideret PLAT!

Rund, flad ufo. Interdimensionelle væsner..... bryllup... Man vidste jo godt (næsten fra starten af) at det handlede om rumvæsener, men alligevel virkede det bare som en alt for plat slutning...

Det svarer lidt til at man får en dejlig lasagne serveret, som man har glædet sig til i rigtig lang tid, dog er der en der lige har kastet lidt op i gryden... lasagnen smager udemærket, men også lidt af bræk.

Hehe... det er det tætteste jeg kunne sammenligne det med, sorry.
Alright, so you're nonchalant. Quit rubbing our noses in it! - Dr. Zoidberg
Gravatar

#10 DarkLight 16 år siden

#9, men filmen varer jo kun 2 timer? Var du skuffet over rulleteksterne?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: