• Bedste Batman-film nogensinde!
    51%
  • Jeg har ikke set den, men jeg vil gerne
    25%
  • Den er virkelig fed
    14%
  • En okay og underholdende sequel
    4%
  • Jeg venter til den kommer på dvd
    3%
  • Jeg interesserer mig slet ikke for Batman
    2%
  • Den levede ikke op til forventningerne
    1%
  • Den var rædselsfuld
    1%

Stemmer i alt: 1744

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-ChristianK 16 år siden

Jeg er enig med #10 - den topper alt hvad der er lavet før den i superheltegenren. jeg kan ikke sætte en finger på ret meget af det. Ja, nok er den lang, men jeg sad ikke med følelsen af, at jeg kedede mig eller hellere ville være et andet sted, så den føltes med andre ord ikke lang.
Gravatar

#12 dolphinfriendly 16 år siden

Bedste Batman film - og årets bedste film i det hele taget.

Gravatar

#13 Vibse 16 år siden

Bedste Batman-film, og Heath Ledger var skræmmende go´ som The Joker.
Gravatar

#14 filmz-morpheus75 16 år siden

Jeg må tilslutte mig koret, og mener bestemt at det er årets film og bedste Batman/superheltefilm ever. Jeg bøjer mig stadig i støvet;o)
Take the red pill, you stay in wonderland, then i´ll show you how deep the rabbithole goes... Citat: Morpheus (Matrix)
Gravatar

#15 BN 16 år siden

har ikke set den - men skal se den på onsdag. Glæder mig.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#16 filmz-Cerebrum 16 år siden

Jeg er stor fan af Nolans fortolkning, absolut - men dog, så har jeg ikke i sinde at forråde min barndoms yndlingsfilm (stadig én af mine yndlings), nemlig Burtons to første som jeg synes er rigtig, RIGTIG gode - nænner slet ikke at sammenligne Burton og Nolans (kan man nok ej heller), så jeg synes begge fortolkninger er placeret som "Bedste Batman-film nogensinde" hos mig...

;-)
Gravatar

#17 Buzz 16 år siden

BARMAN ER IKKE DEN BEST superheltefilm DET ER The Matrix superheltefilm OG SÅ KOMMER SUPERMAN
Gravatar

#18 Riqon 16 år siden

Det er nok den "Bedste Batman-film nogensinde!" men jeg nøjedes alligevel med at sige "Den er virkelig fed" - måske fordi jeg også er meget glad for Batman Begins og ikke helt kan få mig til at sige, om den nye er bedre eller bare lige så fed. Jokeren gør naturligvis en forskel, men syntes også Bruce's personlige rejse og hans træning i Østen og Ra's al Ghul's ideologi og plan var ret interessant. Hmm.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#19 moulder666 16 år siden

#17 Caps Lock means I'm right?

Anyways, nu fik jeg efter alt for lang tids venten set den - og Jesus, hvor er den fed! "Bedste Batman-film nogensinde" herfra, og der skal ikke herske nogen tvivl om, at det er Ledger, der bærer den film!

Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#20 filmz-DocDoom 16 år siden

#17: Hvem er Barman? Den betegnelse passer meget godt på superhelten Hancock, han er jo godt fordrukken i filmen.
That's no moon. It's a space station.

Skriv ny kommentar: