• Bedste Batman-film nogensinde!
    51%
  • Jeg har ikke set den, men jeg vil gerne
    25%
  • Den er virkelig fed
    14%
  • En okay og underholdende sequel
    4%
  • Jeg venter til den kommer på dvd
    3%
  • Jeg interesserer mig slet ikke for Batman
    2%
  • Den levede ikke op til forventningerne
    1%
  • Den var rædselsfuld
    1%

Stemmer i alt: 1744

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Sverkel 16 år siden

Jeg var inde og se den i går og var helt mundlam... SÅ fed en film :D Jokeren var alt for syg og det hele virkede rigtig godt sat sammen :D

Dog kan jeg ikke lade være med at tænke på hvem de vil smide efter Batman næste gang? Det skal være temlig stort for at overgå Jokeren og Heath Ledgers version af ham... :)
Gravatar

#22 filmz-Bruce 16 år siden

Johnny Depp kunne sikkert godt blive en god skurk.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#23 Winniepooh 16 år siden

Stemte også den fedeste Batman nogensinde. Men den og Batman Begins ligger tæt.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#24 BN 16 år siden

#21:

Det skal være temlig stort for at overgå Jokeren og Heath Ledgers version af ham... :)

En eventuel 3'er behøver vel ikke skulle OVERGÅ 'The Dark Knight'. Kan den ikke bare være ligeså god, sådan på sin egen måde? (... sagt ud fra den antagelse at 'TDK' er ligeså god som de fleste siger.)

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#25 filmz-BrotherJack 16 år siden

Virkelig virkelig fed, med en Joker der overskygger alt og napper hver scene.

Nok den bedste Batman-film ever, men stadig langtfra perfekt.
Gravatar

#26 BN 16 år siden

#25 - BrotherJack:

HVORFOR er den ikke perfekt? Jeg har ikke set den endnu, så det her er ikke nogen protest, men bare ren nysgerrighed.

Når du ligefrem skriver "langtfra perfekt", ville det være interessant at få noget at vide om dine indvendinger og betragtninger.

Kan du ikke uddybe det lidt? :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#27 filmz-grev_michal 16 år siden

Mangler svar muligheden: Jeg holder af Batman, men skal never ever se Batman for begyndere 2

:-)
Gravatar

#28 evermind 16 år siden

Jeg blev så nr. 666, der stemte "Bedste Batman-film nogensinde!" - i god forlængelse af en fantastisk Iron Maiden-koncert i går. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#29 Riqon 16 år siden

#28 - Kørte fra Århus til Vejle i går. Toget var proppet med fulde mennesker indtil Horsens, hvor de alle sammen pludselig forsvandt på mystisk vis.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#30 lagoni 16 år siden

Jeg var skuffet. Jojo, den var da god, men slet ikke på højde med den første. Svært at argumentere for det, men jeg havde slet ikke den der 'uh!'-følelse, som gjorde den første så god.

Godt skuespil i en rodet og generelt bare træls film.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: