• The Twilight Saga: Breaking Dawn - Del 1
    21%
  • Jeg har ikke set nogen dårlige film i år
    13%
  • Big Mommas: Like Father, Like Son
    11%
  • Sucker Punch
    8%
  • Season of the Witch
    8%
  • Conan the Barbarian
    7%
  • Green Lantern
    7%
  • Anden film
    7%
  • Alle for én
    6%
  • Immortals
    5%
  • Scream 4
    4%
  • Abduction
    3%
  • Hereafter
    2%

Stemmer i alt: 2526

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#71 Hr. Nielsen 12 år siden

the_paki_don (70) skrev:
Næste år kommer Twilight Saga: Breaking Dawn - Del 2!
Right:-D

Hledigvis kommer der også TDKR, The Hobbit og måske en enkelt eller to anden:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#72 Ericmase 12 år siden

Thomas E. Nielsen (71) skrev:
Right:-D

Hledigvis kommer der også TDKR, The Hobbit og måske en enkelt eller to anden:)

Hell yeah! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#73 StarWarsFan11384EB 12 år siden

#60 Jeg undskylder :(
Gravatar

#74 enfilmnørd 12 år siden

Har ikke set nogen af filmene på listen :)

Men har dog set 'en jeg bestemt syntes mangler, og som folk nok lykkeligt har glemt alt om
Pirates of the Carribean 4. Jeg ved ikke hvad jeg havde forventet. I hvertdald ikke dette. Virkelig tynd og ubegavet historie. Overgearet Johnny Depp (kunne godt lidt ham i Pirats 1 og 3, men her var han tilbage i det overgearede). Anonyme figure, ligegyldige aktionscener. OG næsten værst af alt konverteret 3D. Min værste 3D oplevelse. Har som sådan ikke noget mod 3D, i Transformer 3 og Kung Fu Panda fungerede det glimrende, med god dybte i billedet, men dette her var ræderligt.

Årets klart dårligste film

Må dog ærligt tilstå, at hvis ikke det havde været for denne, så havde der været en god chance for at Tintin røg på listen, i kraft af at være årets skuffelse. Jeg kan godt lide Tintin, men jeg syntes ikke rigtigt filmen fangede figuren. Ja Tintins første møde med Hadok er hvor han er stang stiv, men sådan er figuren jo ikke. hans sprog var heller ikke særlig inspirerende, i betragning af de glosar han normalt aflevere. Ja Dupond og Dupont er ikke for kvikke, men her er de jo direkte idioter, og man kan ikke holde af dem. Syntes også fortællingen haltede visse steder. Måden at drive handlingen frem på, forekom lidt forceret, og lidt hovsa-agtig. Jeg ved godt de blot prøver på at følge tegneserien, men hele "led og find" "led og fin" - strukturen ireterede mig. Dertil kommer den sidste kamp mod skurken, det var unødvendigt. Musikken var okay, men lidt for anonym.
Måske skyldes det bare for store forventninger, grundet de gode anmeldelser.

Ikke at den ikke havde gode sider. Kaptain Hadox beretning om sin forfader var ret episk, ligeledes var figurgengivelsen(på nær Tintin), godt ramt. Møllenborg lignede sig selv, og genkendelsesglæder var der dog. Dialogen var også udemærket(bortset fra hadox), hvis ikke en lille smule pædagoisk.

Men alt i alt en skuffelse
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#75 Lord Beef Jerky 12 år siden

Ja, Pirates 4 var godt nok elendig... men 3'eren var om noget endnu værre.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#76 enfilmnørd 12 år siden

Lord Beef Jerky (75) skrev:
Ja, Pirates 4 var godt nok elendig... men 3'eren var om noget endnu værre

I det mindst havde 3eren en undskyldning, den skulle samle alle trådene fra 2eren, hvilken allerede der, gør det til et lidt umuligt projekt, at få til at fungere helt. Syntes dog den gjore det okay, og som tidligere nævent, var Depp, led mere nede på jorden.

Men sådan er voi jo så forskellige, hurra for mangfoldighed
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#77 doom WAD 12 år siden

3eren er da langt bedre end 4eren. Den er godt nok sløv, når lige bortses fra intro-scenen.
Gravatar

#78 filmkorn.dk 12 år siden

Sherlock 2 - mage til snylteri skal man lede længe efter. Crap!
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#79 samcro 12 år siden

Sherlock 2 var faktisk ret så forfærdelig. Jeg kunne endda godt lide etteren og derfor ved jeg godt at det her lyder absurd, men det har jo ingen ting med Sherlock Holmes at gøre mere.

SH 1 var rigtig nok også en noget actionpræget fortolkning, men i det mindste var det stadig en krimi med Sherlock i centrum der indsamler sporerne og ligger tingene sammen for at løse mysteriet.

SH 2 er en rendyrket actionfilm hvor vi rejser jorden rundt, mens Holmes ender i den ene åndssvage og alt for lange actionsekvens efter den anden. Der udover synes jeg den sidste scene mellem Moriarty og Holmes er ekstrem plat.
Idjit

Skriv ny kommentar: