• The Twilight Saga: Breaking Dawn - Del 1
    21%
  • Jeg har ikke set nogen dårlige film i år
    13%
  • Big Mommas: Like Father, Like Son
    11%
  • Sucker Punch
    8%
  • Season of the Witch
    8%
  • Conan the Barbarian
    7%
  • Green Lantern
    7%
  • Anden film
    7%
  • Alle for én
    6%
  • Immortals
    5%
  • Scream 4
    4%
  • Abduction
    3%
  • Hereafter
    2%

Stemmer i alt: 2526

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 Ericmase 12 år siden

kudsk4 (19) skrev:
#11 Tintin var da klart en af årets bedste film ?

TRUE!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#62 Lord Beef Jerky 12 år siden

#57 Jeg har selv tænkt tanken, og ved ikke om det er fordi man generelt bliver mere kritisk med alderen, eller om Hollywood generelt set er begyndt at lave lortefilm. Personligt er jeg dog selv meget glad for Super 8, men ellers kan jeg ikke komme i tanke om en Hollywood-film fra i år, som er virkelig god.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#63 doom WAD 12 år siden

BowieCool (57) skrev:
Forstår bare ikke hvorfor næsten alle Bluckbusters er så dårlige.... Det var de da ikke "i gamle dage" ?

Det er fordi Hollywood tror at "de unge" er så lamme i roen at effekter er nok til at skabe en god film. Desværre.
Gravatar

#64 Hr. Nielsen 12 år siden

Doc Doom (63) skrev:
Det er fordi Hollywood tror at "de unge" er så lamme i roen at effekter er nok til at skabe en god film. Desværre.
Vrøvl, det er fordi Hollywood ved at de unge ER lamme nok til at smide penge i skidtet og da pengene tæller, tages der ikke mange chancer så længe de tjener pengene hjem:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#65 Ericmase 12 år siden

Doc Doom (63) skrev:

Thomas E. Nielsen (64) skrev:
Vrøvl, det er fordi Hollywood ved at de unge ER lamme nok til at smide penge i skidtet og da pengene tæller, tages der ikke mange chancer så længe de tjener pengene hjem:)

Egentlig er jeg enig i begge dele.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#66 Hr. Nielsen 12 år siden

Ericmase (65) skrev:
Egentlig er jeg enig i begge dele.
Ville jeg også være, hvis han ikke lige havde skrevet tror. Det er vel ikke noget de tror, hvis de tjener pengene?
Gravatar

#67 Batsy 12 år siden

Jeg kan lige så godt sige, at mange af min venner vil se film som har store action scener, CGI over det hele, og bare babes og rå hovedpersoner. Så er de underholdt, jeg måtte igenmen en halvanden times AVP, hvor jeg ikke andet end rystede på hovedet af dumhederne og skuespillet imens mine venner bare vare ellevild med den.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#68 doom WAD 12 år siden

Thomas E. Nielsen (66) skrev:
Ville jeg også være, hvis han ikke lige havde skrevet tror. Det er vel ikke noget de tror, hvis de tjener pengene?

Vi er vel også nogle, der blot er optimister og blot håber på en god storfilm i ny og næ.
Gravatar

#69 Hr. Nielsen 12 år siden

Doc Doom (68) skrev:
der blot er optimister og blot håber på en god storfilm i ny og næ.
Klart nok og det kommer der også fra tid til anden måske:)
Gravatar

#70 the_paki_don 12 år siden

Thomas E. Nielsen skrev:
Klart nok og det kommer der også fra tid til anden måske:)

Ja. Næste år kommer Twilight Saga: Breaking Dawn - Del 2! :)

Skriv ny kommentar: