• "Star Wars: Episode III"
    29%
  • "Batman Begins"
    26%
  • "Sin City"
    25%
  • Anden film
    6%
  • "War of the Worlds"
    5%
  • "Kung Fu Hustle"
    3%
  • "Hitchhiker's Guide to the Galaxy"
    3%
  • "Fantastic Four"
    2%
  • "Drabet"
    2%

Stemmer i alt: 4300

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 SpielbergFreak 19 år siden

Ja kan I gætte hvad jeg svare...?

War of The Worlds var IMO super. Jeg kunne selvfølgelig også godt lide SW ep III. Og med på vognen er også Batman Begins og The Island. Men det var alle film der ikke gjorde noget nyt. De var fede og underholdende, men den film i løbet af sommeren der gav mig den bedste oplevelse, fordi den var så banebrydende og unik, var uden tvivl:

SIN CITY!

Den er uden tvivl hvad Pulp Fiction var for sin tid, og jeg synes det er mærkeligt, at et mesterværk som Sin City, så lynhurtigt er røget i glemmekassen...
Gravatar

#12 ks 19 år siden

Jeg stemte 'Crash', synes egentlig det er lidt skuffende, at den ikke er blevet valgt blandt de filmtitelerne, og jeg dermed må forfalde til at stemme på "anden film"! :(
Gravatar

#13 Popeye 19 år siden

A Lot Like Love - primært fordi billetten var gratis.
...and then some
Gravatar

#14 Patroklos 19 år siden

Den er sgu svær. Det har været en supersommer hvad angår film. Star Wars vandt min stemme, fordi det var den film, jeg havde færrest forventninger til, efter de to første film i den nye trilogi.
Gravatar

#15 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Jeg så flere under CIFF, som kunne have løbet med prisen, men de var ikke på listen og jeg syntes ikke rigtig jeg vill nøjes med at stemme "Anden film" :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#16 filmz-Foxen 19 år siden

jeg var meget skuffet over både Sin City, Star Wars: Episode III og War of the Worlds. jeg mener at batman helt sikkert har været sommerens bedste oplevelse...
Remember Sammy Jenkis
Gravatar

#17 filmz-Bruce 19 år siden

Af de film er det for mig Sin City.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#18 Noccio 19 år siden

bare slet jeres cookies og stem igen.. host host :D
Gravatar

#19 e-male 19 år siden

Rimelig svært for mig at vælge mellem batman begins, sin city og sw, men så blev jeg mindet om Crash, så min stemme røg på "Anden film".
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#20 Munchkim 19 år siden

Wow.... er der faktisk nogle som har stemt på Fantastic Four.... jeg er skræmt...

Personligt satte jeg min stemme på Batman Begins... De andre kom slet ikke i nærheden...

Skriv ny kommentar: