• "Star Wars: Episode III"
    29%
  • "Batman Begins"
    26%
  • "Sin City"
    25%
  • Anden film
    6%
  • "War of the Worlds"
    5%
  • "Kung Fu Hustle"
    3%
  • "Hitchhiker's Guide to the Galaxy"
    3%
  • "Fantastic Four"
    2%
  • "Drabet"
    2%

Stemmer i alt: 4300

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 El vez 19 år siden

#38 Ikke spor tosset, men heller ikke fantastisk. 7/10 :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#42 filmz-mader 19 år siden

Helt klart star wars...små 30 år undervejs og forestilliger om hvordan kampen mellem anakin og Obi Wan udspillede sig, blir så forløst i episode 3. Intet slår dette!!!
You talking to me!!!
Gravatar

#43 Kram 19 år siden

Stop med at stemme på andet end Sin City! VANTRO HUNDE.

Klart den bedste film OF ALL TIME! ;o)
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#44 davenport 19 år siden

WotW herfra. Det bedste lyd nogensinde i en biograf, og med hr. Spielbergo så går det aldrig galt!
Men de andre kandidater er helt sikkert deroppe også..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#45 filmz-mader 19 år siden

Spielbergo...er det ikke navnet på en karakter fra et Anders And blad, som minder utolig meget om Steven Spielberg??
You talking to me!!!
Gravatar

#46 davenport 19 år siden

Fra Simpsons - parodi på SS.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#47 MTK 19 år siden

Drabet/Sin City ..

Drabet er meget bedre end hvad folk gør den til..
Gravatar

#48 filmz-Foxen 19 år siden

29# Af de film var det nok også War of the worlds der skuffede mig mest. den var simpelthen intetsigende: Tom C. som weekend-far alt imens rumvæsner prøver at overtage jorden. når ja, hvilket han lige afviger.

Star Wars var heller ikke lige min kop te. starten af filmen var dog uovertruffen, men der efter går det altså ned af bakke. når man ved hvad der sker, er det altså bare ikke det samme. dette ved jeg godt jeg er rimelig ene om at mene. men de sidste to film har bare ikke sagt mig noget... det er blevet for meget hokus pokus og se hvad vi kan nu!

Jeg læste det første sin city album for at komme i stemning, men ud over historien med Marv er det noget være lort. der er ingen tvivel om at det er flot det de har lavet. men tegneserien er bare meget bedre. de andre historier i filmen er bare rigtig skidte...
Remember Sammy Jenkis
Gravatar

#49 mini_jette 19 år siden

Tja Batman fik en stemme fra mig, fordi jeg synes det har været den film som overraskede mig mest... Men der er osse andre gode og jeg dimlede lidt mellem Batman og Kung Fu Hustle, som jeg synes er sommerens største grin, inden jeg stemte...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#50 evermind 19 år siden

Tja, den er svær, men jeg vil nok sige Star Wars, da den forløste så lang tids venten og tilmed var god! Men Sin City og Batman Begins ligger lige i røven på den... de har bare ikke fordelen af at være ventet med længsel gennem så mange år.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: