• "Star Wars: Episode III"
    29%
  • "Batman Begins"
    26%
  • "Sin City"
    25%
  • Anden film
    6%
  • "War of the Worlds"
    5%
  • "Kung Fu Hustle"
    3%
  • "Hitchhiker's Guide to the Galaxy"
    3%
  • "Fantastic Four"
    2%
  • "Drabet"
    2%

Stemmer i alt: 4300

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 Scherlund 19 år siden

Bare lige for at få en ting på det rene. Dækker bedste biografoplevelse så kun over hvilken biograf film der var bedst eller skal man tage selskabet, mangel på møgunger i salen, selskabet man så filmen sammen med og andre faktorer af oplevelsen med?

Hvis vi kun snakker om filmen må det være Crash.

Snakker vi om den bedte tur i biografen er det Star Wars Ep. 3. Var inde at se den sammen med en masse venner og der var rigtig god stemning i salen, samt en total mangel på irreterende momenter under filmen. Se det kan selv ikke den dejlig Cafe Biograf med ks og lagonis selskab slå. Selvom det er et close race :)
Gravatar

#62 filmz-no015 19 år siden

Crash var genial smuk, men Sin City er nu heller ikke ringe
Gravatar

#63 lagoni 19 år siden

#61 - jaja, vi forstår en hentydning...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#64 Scherlund 19 år siden

#63 skal du slet ikke rette mine stavefejl? Men jeg bliver da helt ked af det, når I tror at I ikke betyder noget for mig. Det må jeg da få rettet lidt op på :)
Gravatar

#65 MuManden 19 år siden

#61 Det er jo et helhedsindtryk. Så det må jo være Star Wars, ligesom det var det hos mig, med lysværd og kostymer og andet til premieren...
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#66 filmz-sparrowed 19 år siden

Heh..

fik først set Batman Begins igår...og det skal siges at dette må blive sommerens bedste.

Fedt at se Rutger Hauer i en "gennemført" rolle og på det store lærred.

Den er allerede bestilt til £9.99
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#67 Blade 19 år siden

Crash mangler helt klart på listen
Gravatar

#68 filmz-div 19 år siden

Retfærdighed!!!! Starwars som nr 1. :D
"Cinderella Man"
Gravatar

#69 filmz-blaze 19 år siden

Jeg så lige at 22 har valgt Drabet og 59 har valgt Hitchhiker's Guide to the Galaxy... Hmmmm.. Kan jeg spørger dem som har valgt Hitchhiker's Guide to the Galaxy, hvad de så i den film? Helt seriøst for jeg forstod ikke en skid af den..

Og til dem der valgte Drabet,, i er der nogen latterlige mærkelige mennesker... at vælge en dansk lorte film frem for alle de kæmpebrag der var på listen er der fuldstændnigt hjernedødt..... DANSKE FILM SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCKS!!!!!!!!!!
Gravatar

#70 dyg 19 år siden

#69 - årh ja man, The Pacifier var så meget federe end Drabet, man. ÅRH HVAAAAAD!!!!!11111111111etetetetetet
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: