-
The Dark Knight66%
-
Iron Man17%
-
Indiana Jones og krystalkraniets kongerige5%
-
Wall•E4%
-
Sex and the City: The Movie2%
-
Wanted2%
-
Hellboy II: The Golden Army1%
-
Anden film1%
-
Kung Fu Panda1%
-
The Incredible Hulk1%
-
Star Wars: The Clone Wars1%
Stemmer i alt: 1497
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 enfilmnørd 16 år siden
Med i overvejelserne var også Wall-E, og Hulk, begge rigtig gode film.
Indiana Jones burde aldrig været lavet, året mest skuffende film
Ellers har jeg kun set Kung-Fu Panda, der da var sjov, men ikke i den samme klasse.
HVordan jeg missede Hellboy 2, ved jeg ikke helt, den må kunne fanges på dvd senere
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#32 BN 16 år siden
Det er der 3 grunde til:
1) Star Wars-historien ER fortalt færdig. Med udsendelsen af Episode 3 har vi hele historien om hvordan Anakin Skywalker blev ond, og Episode 1-6 fremstår dermed som én lang, sammenhængende fortælling. ... Der er ikke brug for mere.
2) Der sker intet af virkelig betydning i 'Clone Wars'. Filmen er bare et forsøg på at malke Star Wars-sagaens succes. Det svarer fuldstændig til at man forsøgte at klemme ekstra historier ind mellem 'The Fellowship of the Ring' og 'The Two Towers', endsige lave både en biograf-film og en tv-serie med sådanne "mellem-historier". .... Ellers tak!!!!
3) Alt i 'Clone Wars' er computeranimeret, også alle de personer, der i Episode 1-3 blev spillet af rigtige mennesker. ... Jovist er Star Wars-filmene stilistisk set at sammenligne med kulørte tegneserie-eventyr, men det betyder ikke at jeg gider at se dem som tegnefilm/animationsfilm.
...... Episode 1-3 er perfekte film. Det er dem der trækker læsset og gør Episode 4-6 rigtig interessante. Før 1-3 blev lavet, sagde Star Wars mig ikke rigtig noget.
#33 ks 16 år siden
#34 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#35 Vibse 16 år siden
#36 fazz 16 år siden
2. Indiana Jones
3. Ironman
Ingen tvivl om 1eren!
#37 Razzia 16 år siden
#38 rockysds 16 år siden
Resten er indtil videre uset, men ser frem til “Hellboy 2”, “Wall•E”, ”Wanted” og ”Hancock” på BD.
#39 Taxwars 16 år siden
#40 MOVIE1000 16 år siden
1. The Dark Knight
2. Hellboy 2
3. Indiana Jones IV
4. Iron man
5. Wall-e
har godt nok ikke set Wall-e men tror at den er god skal bare have den på dvd