• The Dark Knight
    66%
  • Iron Man
    17%
  • Indiana Jones og krystalkraniets kongerige
    5%
  • Wall•E
    4%
  • Sex and the City: The Movie
    2%
  • Wanted
    2%
  • Hellboy II: The Golden Army
    1%
  • Anden film
    1%
  • Kung Fu Panda
    1%
  • The Incredible Hulk
    1%
  • Star Wars: The Clone Wars
    1%

Stemmer i alt: 1497

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Åkepool 16 år siden

Jeg har kun set 5 af de nævnte film og af dem, blev det "Iron man".

De andre jeg har set er:

"The Dark knight".
"The Incredible Hulk".
"Hellboy II: he Golden army".
"Indiana Jones og krystalkraniets kongerige".
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2 HonoDelLoce 16 år siden

Har set The Dark Knight, Iron Man, Indianer Jonas, The Incredible Hulk og Hellboy II (og pludselig føler jeg mig som en drengerøv - det er jo ene af superhelte-film eller tæt på :D) - og jeg rangerer dem i dem rækkefølge jeg har skrevet dem :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 PredatorX 16 år siden

Wall*E herfra.

Opfølgere:

Hellboy 2
The Dark Knight
Indiana Jones (bestemt ikke en perfekt film, men det var sgu rart at se Harrison med hat)
Wanted

Iron Man var ligegyldig

Hulk kunne ligeså godt være skyldt ud i toilettet.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#4 kill the bills 16 år siden

Ville ha sagt duh the dark knight, og ja det vælger jeg så også at gøre, meeeeeeeeeen Wall-E er dælme ikke langt fra! Iron man og hellboy var også cool, men ikke i samme liga.
Gravatar

#5 sizanx 16 år siden

TDK efterfulgt af Walle. Iron Man og Hulk var også nice, dog ikke helt oppe. Indy 4 og Hellboy skuffede mig... Bare se det nye afsnit af South Park.
Gravatar

#6 Bohemian 16 år siden

The Dark Knight for mit vedkommende, men Wall*E er fandme tæt på !

Men ellers har jeg haft rigtige gode oplevelser med både Iron Man, Hulk, Indiana Jones.

Hellboy er også ganske fin underholdning men ikke oppe på de andres niveau.

Wanted og Kung Fu Panda er ok.

resten har jeg ikke set, men det betyder nu heller ik så meget for mig : )
Free in serenity.
Gravatar

#7 evermind 16 år siden

The Dark Knight - men Iron Man er dælme også godt med! :)

Af de øvrige har jeg set Kung Fu Panda og Indy IV. Hellboy II og Wall*E har jeg desværre endnu til gode, men det når nok først at blive på dvd ...

Selv om jeg er nysgerrig i forhold til både Hulk og Wanted (især efter den faktisk ret gode modtagelse, sidstnævnte fik herinde), er det ikke film, jeg er ved at gå ud af mit gode skind over at have glippet.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8 filmz-Joeyvind 16 år siden

Fatter simpelthen ik den hype omkring Dark Knight.. Okay film, langtfra så god som Batman Begins, men almen god underholdning og ekstremt godt skuespil fra Ledger. Men altså, den var 1 time for lang, med alt for lange action scener og kedelige gentagelser og roddet historie. Samtidig var den nærmest hypet og promoveret i hoved og røv optil, og det blev jo ik mindre af Ledgers død..

Syns ik filmen levede op til sin hype....

Så Iron Man, The Incredible Hulk, Indy og Dark Knight kan dele 3´pladsen.
Gravatar

#9 Benway 16 år siden

Wall•E meget tæt forfulgt af Dark Knight. Ikke mindst Hellboy og Iron Man var dog også stærkt underholdende, og i det hele taget kunne jeg lide dem alle undtagen Hulk, Clone Wars og Sex and the City (som samtlige kvinder jeg kender tilgengæld er helt vilde med).
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#10 sluppermand 16 år siden

The Dark Knight. Klasse drengerøvsunderholdning.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.

Skriv ny kommentar: