-
Obi-Wan Kenobi28%
-
Jar Jar Binks15%
-
Yoda13%
-
Darth Vader13%
-
Boba Fett8%
-
Darth Maul7%
-
Mace Windu5%
-
The Emperor5%
-
R2-D22%
-
En anden?2%
-
Lando Calrissian1%
-
Princess Leia1%
-
C-3PO0%
Stemmer i alt: 298
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 Mads47 7 år siden
Men hvis jeg skulle vælge en anden udover den mest indlysende og sandsynglige en film om enten Darth Sidious eller Darth Maul. Synes ikke Yoda behøver en film, synes den mystisk der altid har været om ham og hans race er perfekt. Hvor jeg også er bange for at en film med ham vil være svære at følge, fordi han som rumvæsen er svære at relatere til.
Men en film om Sidious under hans mester Darth Plaguies der leder top til The Phantom Menace kunne jeg se noget meget interessant i.
#2 Gorman 7 år siden
#3 Jach 7 år siden
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
#4 Alex- 7 år siden
Så meget gerne en prequel med Palpetine og/eller sequel/prequel Lando eller Boba Fett.
#5 Mads47 7 år siden
Lucas film har faktisk sagt til pressen af Lucasfilm har arbejdet med mange forskellige scripts og ideer til en Obi-Wan film, det er ikke for sjov at Ewan Mcgregor en gang hver anden måned siger at han er klar på mere Obi-wan og gennem hele fan basen er det en af de mest efterspurgte spinoff film. Det er næsten sten sikkert der vil komme en Obi-Wan film.
Vi snakker om et 19 års gab imellem Revenge of A New Hope, tegneserien og den ene Episode af Rebels giver et glimmerende indblik i at Obi-wan ikke bare har siddet på hans røv i 19 pr, men gjord meget for at beskytte en ung Luke.
#6 Deadpoolz 7 år siden
vil dog helst gerne se Darth Mauls bror som er en BADASS, og som hedder Savage Opress og ham MÅ godt få en film og jeg vil se den uden at blinke :p
Eller Ventress og hendes historie med The Nightsisters eller bare om The Nightsisters :O
seriøst der er så meget at vælge imellem
#7 lassep 7 år siden
#8 Alex- 7 år siden
Det er jeg godt klar over, dog er hele pointen med Obi Wan at han efter Revenge of the Sith vogter over Luke indtil A New Hope. Det sætter nogle begrænsninger, men selvfølgelig ikke umuligt. Det virker dog bare som at den mest oplagte historie st fortælle ville være konfrontationen mellem Maul og Obi Wan, men eftersom denne allerede har fundet sted i Rebels, er der god grund til tvivl. Jeg synes ikke man får indtryk af at der er sket det store på de 19 år. Men lad os da endelig håbe alligevel, jeg ville hellere end gerne se Ewan McGregor som Obi Wan igen!
#9 Geekalot 7 år siden
#10 BlackJesus 7 år siden
Hvis man kun har fulgt universet udefra spillefilmene, kunne det være meget spændene med en Mace Windu Star Wars-spinoff.
Faktisk forlanger jeg en Mace Windu Spin-off!!!!