• Obi-Wan Kenobi
    28%
  • Jar Jar Binks
    15%
  • Yoda
    13%
  • Darth Vader
    13%
  • Boba Fett
    8%
  • Darth Maul
    7%
  • Mace Windu
    5%
  • The Emperor
    5%
  • R2-D2
    2%
  • En anden?
    2%
  • Lando Calrissian
    1%
  • Princess Leia
    1%
  • C-3PO
    0%

Stemmer i alt: 298

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Mads47 7 år siden

Jeg synes helt klart Obi-wan er den bedste kandidat og der meget store chancer for at det bliver Lucasfilms tredje Star Wars Story.

Men hvis jeg skulle vælge en anden udover den mest indlysende og sandsynglige en film om enten Darth Sidious eller Darth Maul. Synes ikke Yoda behøver en film, synes den mystisk der altid har været om ham og hans race er perfekt. Hvor jeg også er bange for at en film med ham vil være svære at følge, fordi han som rumvæsen er svære at relatere til.

Men en film om Sidious under hans mester Darth Plaguies der leder top til The Phantom Menace kunne jeg se noget meget interessant i.
Gravatar

#2 Gorman 7 år siden

Er ikke den store fan af Star wars-spinoff, men skal det være bør det (kun) være Obi-wan. Jeg er mere til forsættelserne i hovedhistorien. At følge sith-Lords kunne dog potentielt være spændende som #1 skriver, hvis Disney ikke kan holde sig fra at skrabe penge sammen på spin-offs.
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#3 Jach 7 år siden

Helst Palpatine (The Emperor), bare for at se Plaguis og den historie vi fik fortalt om ham. Obi-Wan virker lidt kedeligt da vi via film og serier allerede har dækket stort set alt, med undtagelse af en kedelig periode på Tatooine, ligesom Yoda også ville være kedelig. Vader er også godt dækket allerede og bliver fortsat stadig dækket, sammen med R2-D2 og C-3PO, Leia. Yoda ville også være kedeligt. Ikke mere Jar Jar, tak. Maul er også blevet godt dækket. Windu kunne være meget interessant hvis han overlevede og det dækker det. Ja tak til Boba så han faktisk bliver vist som en god dusørjæger. Lando kunne være interessant.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#4 Alex- 7 år siden

Obi Wan får den næppe, hans historie er allerede fuldendt i Rebels tegneserien, tvivler på at de vil filmatisere den. Det virker som om at de bruger Rebels til at fortælle de historier som ikke vil bruges på det store lærred. Derfor tror jeg heller ikke på Darth Maul film.

Så meget gerne en prequel med Palpetine og/eller sequel/prequel Lando eller Boba Fett.
Gravatar

#5 Mads47 7 år siden

Scorpion (4) skrev:
Obi Wan får den næppe, hans historie er allerede fuldendt i Rebels tegneserien, tvivler på at de vil filmatisere den. Det virker som om at de bruger Rebels til at fortælle de historier som ikke vil bruges på det store lærred. Derfor tror jeg heller ikke på Darth Maul film.

Så meget gerne en prequel med Palpetine og/eller sequel/prequel Lando eller Boba Fett.


Lucas film har faktisk sagt til pressen af Lucasfilm har arbejdet med mange forskellige scripts og ideer til en Obi-Wan film, det er ikke for sjov at Ewan Mcgregor en gang hver anden måned siger at han er klar på mere Obi-wan og gennem hele fan basen er det en af de mest efterspurgte spinoff film. Det er næsten sten sikkert der vil komme en Obi-Wan film.

Vi snakker om et 19 års gab imellem Revenge of A New Hope, tegneserien og den ene Episode af Rebels giver et glimmerende indblik i at Obi-wan ikke bare har siddet på hans røv i 19 pr, men gjord meget for at beskytte en ung Luke.
Gravatar

#6 Deadpoolz 7 år siden

det er jo svært når Boba Fett, Yoda, Lando, Obi-Wan, Mace Windu og Maul er med :O

vil dog helst gerne se Darth Mauls bror som er en BADASS, og som hedder Savage Opress og ham MÅ godt få en film og jeg vil se den uden at blinke :p

Eller Ventress og hendes historie med The Nightsisters eller bare om The Nightsisters :O

seriøst der er så meget at vælge imellem
Gravatar

#7 lassep 7 år siden

Thrawn vil være mit bud. Godt nok har han kun været med i Rebels og i bøger, men han er en god karakter.
Gravatar

#8 Alex- 7 år siden

Mads47 (5) skrev:
Lucas film har faktisk sagt til pressen af Lucasfilm har arbejdet med mange forskellige scripts og ideer til en Obi-Wan film, det er ikke for sjov at Ewan Mcgregor en gang hver anden måned siger at han er klar på mere Obi-wan og gennem hele fan basen er det en af de mest efterspurgte spinoff film. Det er næsten sten sikkert der vil komme en Obi-Wan film.

Vi snakker om et 19 års gab imellem Revenge of A New Hope, tegneserien og den ene Episode af Rebels giver et glimmerende indblik i at Obi-wan ikke bare har siddet på hans røv i 19 pr, men gjord meget for at beskytte en ung Luke.


Det er jeg godt klar over, dog er hele pointen med Obi Wan at han efter Revenge of the Sith vogter over Luke indtil A New Hope. Det sætter nogle begrænsninger, men selvfølgelig ikke umuligt. Det virker dog bare som at den mest oplagte historie st fortælle ville være konfrontationen mellem Maul og Obi Wan, men eftersom denne allerede har fundet sted i Rebels, er der god grund til tvivl. Jeg synes ikke man får indtryk af at der er sket det store på de 19 år. Men lad os da endelig håbe alligevel, jeg ville hellere end gerne se Ewan McGregor som Obi Wan igen!
Gravatar

#9 Geekalot 6 år siden

Stemte Dart Vader, kan ikke få nok med ham, ellers så jeg også gerne en Obi Wan Kenobi film :)
Gravatar

#10 BlackJesus 6 år siden

Darth Vader spin off giver ikke så meget mening, da episode 1-3 handler jo netop om Darth vader, som barn til voksen.

Hvis man kun har fulgt universet udefra spillefilmene, kunne det være meget spændene med en Mace Windu Star Wars-spinoff.

Faktisk forlanger jeg en Mace Windu Spin-off!!!!

Skriv ny kommentar: