• Harrison Ford
    49%
  • Hvem er Jack Ryan?
    36%
  • Alec Baldwin
    8%
  • Chris Pine
    4%
  • Ben Affleck
    3%

Stemmer i alt: 805

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Harrison Ford brænder mest igennem, men Hunt for Red October er samlet den bedste film - med lysår. Den er faktisk en af de bedste mainstream spændingsfilm nogensinde. Patriot Games er rigtig, rigtig god, men den når bare ikke op på siden af R.O. Særligt er slutningen i Patriot Games med speedbåden lidt svag.

Bedste Ryan:

1 Ford
2 Baldwin
3 Affleck

Bedste Ryan film:

1 Hunt for R.O. (Baldwin)
2 Patriot Games (Ford)
3 Clear & Present Danger (Ford)
4 Sum of All Fears (Affleck)

Har ikke set Shadow Recruit (Pine) endnu.

Af bøgerne har jeg kun læst Clear and Present Danger, og den var ikke overraskende en del mere detaljeret end filmen.
Doctor Last Warning
Gravatar

#2 Riqon 10 år siden

Harrison Ford er den bedste alting.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#3 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Riqon (2) skrev:
Harrison Ford er den bedste alting.

Du har ikke set Cowboys vs. Aliens.

Edit: Det er faktisk ikke Fords skyld. Han er også den bedste Ford dér, i en lortefilm.
Doctor Last Warning
Gravatar

#4 steadi07 10 år siden

#1 - Jeg har også altid været ret irriteret over, at Patriot Games fik den slutning, som filmholdet valgte. Jeg kan ikke huske den præcise slutning i bogen, men jeg kan dog huske, at det bestemt ikke endte med en speedbådsjagt.

Jeg kan desuden ikke videre anbefale at se "Shadow Recruit". Udmærket actionfilm, men der var ikke meget Ryan-feel over den.
Gravatar

#5 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

steadi07 (4) skrev:
#1 - Jeg har også altid været ret irriteret over, at Patriot Games fik den slutning, som filmholdet valgte. Jeg kan ikke huske den præcise slutning i bogen, men jeg kan dog huske, at det bestemt ikke endte med en speedbådsjagt.

Jeg kan desuden ikke videre anbefale at se "Shadow Recruit". Udmærket actionfilm, men der var ikke meget Ryan-feel over den.

Har ikke set den, men fornemmer det. Det fede ved Ryan er jo netop, at han ikke er en Bourne, men en nedtonet mere strategtisk type, der ufrivilligt havner i hektiske situationer. Jeg kan kun basere det på traileren, men jeg ser en motorcykelkørende og nærkampkæmpende Ryan*. Dem er der rigeligt af.

* Alle ville vel forsvare sig mod en hitman, men de færreste ville have held til det...
Doctor Last Warning
Gravatar

#6 moulder666 10 år siden

Hvem er Ben Affleck?
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#7 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Han var forsanger i Aqua
Doctor Last Warning
Gravatar

#8 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Hvem er Jack Ryan 37% ? Joker folk?
Doctor Last Warning
Gravatar

#9 Fredag 10 år siden

Ford er klart den bedste, selv om The Hunt For Red October er klart den bedste film om Ryan!
Gravatar

#10 Gasivodo 10 år siden

Det bliver også; The Hunt For Red October her.

Dog stadig Hr. Ford som bedste Ryan.

Frage: Er det rigtigt Ford sagde nej, grundet: " ingen gider se film om ubåde"?
En smule sjovt, med K-19 i mente?

"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(

Skriv ny kommentar: