• Ven/veninde
    56%
  • Ægtefælle/kæreste
    25%
  • Søskende
    6%
  • Alene
    6%
  • Går aldrig i biografen
    4%
  • Min mor og/eller far
    2%
  • Ægtefælle/kæreste og børn
    1%
  • Kolleger
    1%
  • Mine børn
    1%
  • Biografklub
    1%

Stemmer i alt: 1517

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Scherlund 17 år siden

Kæreste - hun er den eneste der frivilligt vil sidde ved siden af mig i biografen... :(
Gravatar

#22 dyg 17 år siden

#21 - Hun er måske imun overfor lugten af fisk?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#23 Scherlund 17 år siden

#22 - Åbenbart, forstår det heller ikke helt. Måske det har noget at gøre med den næseklemme hun har på. Hun siger at det er fordi at når man fjerne en sans så, skærpes de andre og hun derfor får mere ud af selve filmen. Men nu kommer jeg helt i tvivl.
Gravatar

#24 rammy 17 år siden

#10, #13 - vi er som regl i den store i Cinemaxx. Der er det nemt at komme til og fra i bil.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#25 filmz-daldorph 17 år siden

Jeg stemte "søskende" men burde nok have stemt "alene" eller "kolleger" da jeg arbejder som filmoperatør i Planetariet. Så jeg har set vores film rigtigt mange gange :o)
Gravatar

#26 filmz-Kaffekongen 17 år siden

hvor er muligheden "dine børn"?
----------------------------------------
Hail to the King, baby! -Ash
billed af dvd-samling: http://www.absolute.cc/_borders/23_20a.jpg
Gravatar

#27 chronaden 17 år siden

går altid i biffed med mine 2 movie buddies, lars og lars!

aldrig prøvet at tage i biffen alene, må prøves!

bare tag med mig, jeg er ham der beder folk om at holde kæft hvis de larmer :>
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#28 chandler75 17 år siden

# 26 Muligheden "Mine børn" er der...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#29 dolphinfriendly 17 år siden

Ikke så ofte jeg tager i biffen, da jeg mener det generelt er alt for dyrt. Det hænder jeg tager i Cinemateket, men da jeg arbejder alle hverdage fra 17 til 23+ og studerer ved siden af, er der ikke meget tid. :(

Men når det sker, er det som regel med kæresten - men nyder også at tage alene afsted.

Gravatar

#30 Hal60 17 år siden

Stemte 'Alene', og foretrækker det egentlig også... men det er nok mest fordi, at mine såkaldte venner ikke deler min geniale filmsmag. :P
Det er kun "så hjernen fra"-film, der ses med dem og - gud forbyde det - romantiske komedier med kæresten.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.

Skriv ny kommentar: