• Ven/veninde
    56%
  • Ægtefælle/kæreste
    25%
  • Søskende
    6%
  • Alene
    6%
  • Går aldrig i biografen
    4%
  • Min mor og/eller far
    2%
  • Ægtefælle/kæreste og børn
    1%
  • Kolleger
    1%
  • Mine børn
    1%
  • Biografklub
    1%

Stemmer i alt: 1517

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Collateral 17 år siden

Hm, valgte kæreste, men er lidt svært at sige da jeg ofte går med kæresten og nogle venner. Det ret lige fordelt mellem kæresten og vennerne/veninderne tror jeg.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2 elwood 17 år siden

Jeg har min ven, som jeg hel tilbage fra folkeskolen gik i biografen med.

plus nogle af mine andre venner self.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 davenport 17 år siden

Jeg må ikke gå uden konen, så den er stadfæstet!
Problemet er at hun er dyr at have med, fordi hun altid skal tømme deres slikkabinet, så det er sjældent vi går i bio.
Men vi plejer at have venner med, det sker stort set aldrig at vi kun er afsted selv.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 filmz-maxhh 17 år siden

Hmm... jeg svarede alene, da det ikke er så nemt at få konen med ind når man tager til pressefremvisninger...

At jeg så ville foretrække hendes selskab, det forandrer ikke min stemme...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#5 filmz-herskegut 17 år siden

Venner, og ellers kæreste. men nok oftere vennerne :-)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#6 HonoDelLoce 17 år siden

Der var engang hvor det var kæresten, der altid var min trofaste ledsager ind i biografsalenes mørke.. Men tror hendes nye kæreste ville være lidt træt af, hvis jeg kom og hentede hende for at tage hende med i biffen..

så det må blive en ven..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7 Yoda 17 år siden

Kæresten.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#8 m 17 år siden

må stemme blankt da jeg ikke liiige har styr på det, en biftur er ofte en måde at se familien på, men der er også en del ture med kæreste(når der er en)/venner, den eneste jeg er HELT sikker på er bifklubben da jeg ikke har været med i sådan en siden folkeskolen i slutningen af 80'erne
The 21st century is when everything changes. And you gotta be ready.
Gravatar

#9 rammy 17 år siden

kæresten. Men det er sq sjældent vi tager i biffen - Jeg syntes virkelig ikke det er den fede oplevelse at gå i biffen mere...Inden for de sidste 4-5 år er folk begyndt at larme mere og mere MENS filmen er igang. Hvis røvhulerne ikke snakker så skal de idioter kraftedme skramle så meget med ders elendige slik og chips at det er til at brække sig over :(
Jeg vræler også over at voksne mennesker ikke kan time deres toiletbesøg bedre - hvis man allerede skal på lokum efter 30 min af filmen skulle man altså aflives ved nakkeskud...
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#10 Collateral 17 år siden

#9: Må jeg foreslå dig at prøve en anden biograf? Har været i vores lokale bif fornylig, og det var en elendig oplevelse (Regina biografen i Fredericia), atter engang. Sidste gang var det Star wars 3 (!) der blev forstyrret. Nårh men i al fald så bruger jeg nu bare en anden biograf (Panorama i Middelfart, og af og til Kolding storcenters biograf), og der er det en langt langt bedre oplevelse.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: