• Dolph
    26%
  • Kaptajn Haddock
    21%
  • Egon Olsen
    17%
  • Eric Cartman
    16%
  • Stewart Stardust
    14%
  • Den Sorte Snog
    6%

Stemmer i alt: 1527

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-grev_michal 18 år siden

nu er jeg altså ved at være nysgerrig, hvem er dolph ? Den film/tv serie må vist være min næse forbigået.
Gravatar

#32 vapor 18 år siden

#31 Det er en facistisk flodhest med et baseball bat.
Kig her:
http://www.dr.dk/dolph/
Gravatar

#33 filmz-grev_michal 18 år siden

#32 takker vapor. Første indskydelse var børnetime, men kan se det ruller over skærmen sen aften dr2. Indrømmet jeg ser sjældent dr/dr2 - nok derfor jeg ikke kender det.

en blå flodhest virker lige en tand sært - men Wulff kender jeg jo fra standuppens verden/ langt fra....

Nåmen det kunne jo være man skulle se et afsnit, før kan jeg jo ikke kommentere i god tro :0)
Gravatar

#34 davenport 18 år siden

Cartman: I would never let a woman kick my ass. If she tried something, I'd be like, HEY! You get your bitch ass back in the kitchen and make me some pie!

Jewish Kid: Is anyone else having problems concentrating on this? I just can't seem to concentrate.
Cartman: Maybe we should send you to a concentration camp.

Cartman: Okay, Token, give me a sweet bass line.
Token: I don't know how to play the bass.
Cartman: Token, how many times do we have to go over this? You're black. You can play the bass.
Token: I'm really tired of your racist views on this.
Cartman: Well then, get tired of them after you give me a bass line!
Token: (Plays the bass expertly) Oh, Goddammit.

Cartman: You so much as TOUCH kitty's ass, and I'll put a firecracker in your nutsack and blow your balls all over your pants.
Stan: Jesus, Cartman.
Cartman: Well, I'm just sayn', man, seriously, don't mess with kitty, man.

Cartman: I've learned something, too: selling out is sweet because when you sell out, you get to make a lot of money, and when you have money, you don't have to hang out with a bunch of poor asses like you guys. Screw you guys, I'm going home.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#35 Lady Arwen 18 år siden

Svært at vælge mellem Dolph og Haddock men nu er jeg jo gammel Tintin fan som jeg altid så da jeg var lille så det må være Haddock!
Doctor Who <3
Gravatar

#36 mini_jette 18 år siden

Stemte på Haddock for han er en klassiker inden for området... *en noget tvivlsom ære*
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#37 filmz-nicolai20 18 år siden

Black Adder ville altid vinde. Hans fornærmeler er så subile at de andre ikke ville kunne følge med.
Gravatar

#38 filmz-jackjazz 18 år siden

Jeg blev også nødt til at stemme på Black adder. Hans sarkasme er for god. Ennu et eksempel må være på sin plads:

BA: "Right, Baldrick, let's try again, shall we? This is called adding. If I have two beans, and then I add two more beans, what do I have?"
B : "Some beans."
BA: "Yes ... and no. Let's try again, shall we? I have two beans, then I add two more beans. What does that make?"
B : "A very small casserole."
BA: "Baldrick, the ape creatures of the Indus have mastered this. Now try again. One, two, three, four. So how many are there?"
B : "Three."
BA: "What?"
B : "And that one."
BA: "Three...and that one. So if I add that one to the three, what will I have?"
B : "Some beans."
BA: "Yes. To you, Baldrick, the Renaissance was something that just happened to other people, wasn't it?"

// JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#39 filmz-Magnum 18 år siden

Stemte på Stardust, for har her i julefrokost tiden, helt glemt hvor dejlige Cartmans forbandelse og fornærmelser er...

Men ville aldrig stemme Dolph..
Det er simpelthen bare ved at blive for meget..
(men ellers elsker jeg Wulffmorgenthaler, bare så vi har det på det rene ;) )
Gravatar

#40 Hal60 18 år siden

#37 Nu gav du mig lyst til at se serien igen... :)

Har heldigvis hele dvd-samlingen...
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.

Skriv ny kommentar: