• "The Lord Of The Rings: The Two Towers"
    40%
  • "Gangs Of New York"
    28%
  • "Chicago"
    21%
  • "The Hours"
    9%
  • "The Pianist"
    2%

Stemmer i alt: 402

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-ElScorpio 21 år siden

Jeg synes der er utroligt mange her på sitet, der i forum giver udtryk for at de har set Gangs of New York.

Så spørger jeg mig selv, hvordan!? Den har jo ikke haft præmiere i Danmark endnu, og så kommer jeg til at tænke på ordet "piratkopiering". ;)

Men jeg kan jo tage fejl - prove me wrong!?
Come and get it! El Scorpio is ready!
Gravatar

#12 MadMartigan 21 år siden

Enig! Hvor mange af de film udover TTT hár haft Præmiere? Hvordan skulle man så kunne give en fair stemme,? Så mit valg faldt naturligvis på The Two Tower, som jeg også håber vinder!

#13 Spanner 21 år siden

#11 Det er vel ikke utænkeligt, at der er en del af os filmtosser, der har været til premiere surprise eller andre pre screenings, hvor man kan se denne film?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#14 Skobbolop 21 år siden

#11 :D

#15 filmz-Kviksand 21 år siden

Jeg tror næppe at TTT vinder, selvom det lægger på første pladsen i poll'en. Derimod tror jeg gerne at ROTK kan vinde til næste år, idet det er den sidste i trilogien. På den måde vil det være en hyldest til alle tre film, og det arbejde der er lagt i dem. Peter Jackson fortjener ihvertfald en for bedste instruktør.
I år tror jeg at det bliver Chicago der vinder. Den er stadig forholdsvis ny, og er derfor stadig "frisk" i folks hukommelse, hvilket kan have meget afgørende betydning. F.eks vandt "Shakespeare in love" lidt ufortjent for nogle år siden.
Gravatar

#16 MadMartigan 21 år siden

Det bliver med garenti "Chicago" he he ;-)

#17 Skobbolop 21 år siden

jeg er så god til at gætte

#18 The Insider 21 år siden

CHICAGO havde absolut ikke fortjent den pris, IMO!
War. War never changes.
Gravatar

#19 MadMartigan 21 år siden

Kan stadig ikke forstå hvordan i ved om filmen har fortjent den eller ej? Den har jo ikke haft præmiere endnu!

#20 filmz-vassago 21 år siden

Nej ikke i Danmark, det har den dog haft i både Tyskland, England, Sverige og ikke mindst Frankrig - så det er jo ikke helt utænkeligt at nogen har set den andre steder end lige i Danmark. Dertil kommer de folk der har adgang til screenings og lign. + dem der har valgt at downloade filmen fra nettet (selvom det selvfølgelig er fyfy).

Det var ret sjovt at høre Steve Martin kommentere downloads fra nettet.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: