• "Knight Rider"
    17%
  • "The A-Team"
    16%
  • "Fragglerne"
    16%
  • "Miami Vice"
    12%
  • "Transformers"
    10%
  • Anden serie
    9%
  • "Airwolf"
    8%
  • "ALF"
    6%
  • "21 Jump Street"
    3%
  • "Magnum P.I."
    2%
  • "Matlock"
    2%
  • "Remington Steele"
    1%

Stemmer i alt: 1886

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-grev_michal 18 år siden

man skal næsten skamme sig, hvis man ikke vælger anden serie med de skodvalg der er dér.

Svært at vælge men Family Ties og Moonlighting er gode bud. Både dynasty og dallas var også i den periode - dallas startede vist sidst i 70'erne men kørte hele vejen gennem 80'erne. Selv en sløv "remake" serie som mission impossible er på højde med de serier i har nævnt.

det er bare et par stykker som er betydelig bedre end de b serier i har remset op. Kunne sagtens blive ved men holder mund og ryster stille på hovedet over denne poll.

Men ok hvis man "skal" vælge en af jeres muligheder ville jeg nok også vælge matlock.
Gravatar

#32 NightHawk 18 år siden

Svært valg, men det endte med en stemme på krølle-bølle og "Knight Rider" - Den sejeste bil i verden. Alle biler burde i princippet være indstalleret med en turbo boost knap!

"Knight Rider", var også min morfars favorit serie. Vi plejede som regel, at se den sammen, så på den baggrund, har den også en helt speciel nostalgi værdig.

Lige under ligger "Miami Vice" og "21 Jump Street", som stadig i dag ligger højt på listen af ynglings politi serier.

De 3 serier, har efter min smag også de fedeste introer/kendingsmelodier.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#33 dyg 18 år siden

#32 - Jeg synes nu også Airwolf temaet var fedt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#34 NightHawk 18 år siden

# 33 -

Ok, jeg har desværre aldrig fået set "Airwolf", så jeg kender ikke lige deres intro :)

"Magnum P.I" er nu også ret cool. Kom lige i tanke om den labre guitarlyd.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#35 filmz-Kadann 18 år siden

#31 -

Det står dig jo frit for at indsende polls, hvor du selv definerer valgmulighederne. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#36 PredatorX 18 år siden

Enig!

Jan Hammer rules...

Men Dick Turpin har stadig det bedste tema:-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#37 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 30 Tja ... hvis man vil lytte flere af sine favorit temaere så klik forbi www.mythemes.tv som har en del af dem >:-)

Tja 80'erne bød på mange serier, stor og små, som nu få en chance til på tv-danmark/kanal 5, men ikke mindst på dvd.

Personligt kunne jeg bedst lide dem fra England, Frankrig og fx de første 2 - 3 sæsoner/omgange af "Blæksprutten", men på det seneste har jeg i forskellig sammenhæng fået genset en del og der vil jeg nok sige at det er de "historiske" som fx "The winds of war", "War and Remembrance", "Shogun" "North and South book 1 og 2" (hold jer fra book 3) blandt de amerikanske, selvom jeg altid klart nyder Sci-fi serier, og de nye krimier som fx "Crime Story" og "Hill Street Blues".

---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#38 filmz-Narniabæver 18 år siden

Alf og Nøddepatruljen.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#39 El vez 18 år siden

#8 Jep, Shogun er numero uno hos mig.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#40 elwood 18 år siden

Jamen der er jo mange A-team hel klart Murdoch var klart min farvorit hehe.

Magnum PI, fordi Tom Selleck bare var så flabet over for Higgins konstant.

Airwolf ahh ja den var også fed, og themet uhh

Miami Vice Må heller ikke glemmes, den var sku også sej.

Men der var jo så mange af de serier man så som barn, hov var lige ved at glemme Mac Guyver.

Kort sagt 80'erne var var en fed tid som knægt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: