-
De Utrolige mod Undergraveren37%
-
Monsters Inc. 218%
-
WALL•E og EVE på nye rumrejser12%
-
Find Nemo igen10%
-
Ratatouille 2 - Næste ret9%
-
Op 2 - flere balloner5%
-
Græsrødderne 24%
-
Anden Pixar-fortsættelse4%
Stemmer i alt: 2414
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 MystiskeMox 14 år siden
Mht. til Pixar har jeg det nok på nogenlunde samme måde. Dog med den forskel at de klassiske Disney tegnefilm (herunder de lidt nyere) er klasser bedre end Pixars film. Hermed ikke sag at Pixars film er dårlige, men de er bare ikke oppe i superligaen, når jeg skal bedømme.
Så havde der været en - "jeg bryder mig ikke om 2'ere" - så var den taget i afstemningen.
Jeg kan sagtens acceptere både 2'ere og 3'ere inden for almindelige spillefilm, selv om de fleste dog ikke burde have været lavet da de er for dårlige. Men er de lavet godt så er det fedt at få lov til at se mere. Gode eksempler er Die Hard 3, Aliens, Indy 3, LOTR, Star Wars sagaen, X-men 2 og 3, Terminator 2 osv.
Jeg har ikke set så mange Pixar film, men den bedste jeg har set må være "Cars". Jeg kunne dog ikke rigtig forestille mig at se en 2'er.
Måske det kommer en dag, at jeg får lyst til at se Disney eller Pixar 2'ere, men den dag er endnu ikke kommet.
#22 Kyllingebenet 14 år siden
#23 sizanx 14 år siden
On topic: stemte på The Incredibles, det er den eneste der pt giver mening med en fortsættelse.
#24 LayZee 14 år siden
#25 MystiskeMox 14 år siden
De Utrolige
Find Nemo
Græsrødderne
Der er ingen tvivl om at Cars er bedst af disse 4.
#26 misuma 14 år siden
#27 Notional 14 år siden
Derfor The Incredibles 2.
#28 David Munch 14 år siden
Hvad er det som gør at De Utrolige er så populær? Jeg synes på ingen måde det er en dårlig film, jeg synes bare ikke den har den samme charme som Find Nemo, Ratatouille og Monsters Inc.
#29 filmz-Utyske 14 år siden
For mit vedkommende, er det superheltetemaet, kombineret med den gode historie om familien, der går op i en højere enhed. Den eneste anden Pixar-film jeg har i min samling, er "Up", der på samme måde får tingene til at gå op i en højere enhed (no pun intended).
"Ratatouille" er den eneste jeg ikke har set, men resten af dem jeg har set, formår ikke rigtigt at fange mig, da de temaer der skal tale til børn, er lidt i overvægt. "WALL•E" er dog undtagelsen, da den har en fin balancegang, men lider under en anden halvdel, der slet ikke lever op til den stærke start på filmen.
#30 Riqon 14 år siden
Interessant -- jeg opfattede ellers anden halvdel som den bedste og også den del, der i højst grad henvendte sig til voksne