• De Utrolige mod Undergraveren
    37%
  • Monsters Inc. 2
    18%
  • WALL•E og EVE på nye rumrejser
    12%
  • Find Nemo igen
    10%
  • Ratatouille 2 - Næste ret
    9%
  • Op 2 - flere balloner
    5%
  • Græsrødderne 2
    4%
  • Anden Pixar-fortsættelse
    4%

Stemmer i alt: 2414

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-Utyske 14 år siden

#30 -

Du misforstår mit indlæg. Jeg mener at "WALL•E" er undtagelsen (af resten af Pixars film, bortset fra "Up" og "The Incredibles), når det kommer til overvægt af temaer der taler til børn. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#32 filmz-Bruce 14 år siden

#28 Jeg finder Incredibles helt fantastisk i og med den fungerer problemfrit på to planer for to forskellige slags publikum igennem en hel film og så endog både som superhelte- og familiefilm. En film for børn og en film for voksne. Nogle gange griner man af det samme, nogle gange af noget forskelligt, noget barnligt eller noget som kun voksne, med noget erfaring som ballast, kan forstå. Og så har man integreret Bond atmosfæren og universet bedre i historien end man efterhånden formår i Bond film.

Jeg kan lide alle Pixars film og Ratatouille og Wall-E er "de næste på listen", men formår for mig ikke at køre filmen til ende lige så succesfuldt, hvor bl.a. Wall-E går fra instant ny klassiker over til en ordinær børnehistorie i anden halvdel (sit forbrugerscenarie til trods).
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#33 dome 14 år siden

Lige så meget som jeg elsker Wall-E vil jeg hade at se en fortsættelse til den. Et helt fantastisk stykke filmkundskab der bare skal stå urørt. Dermed falder stemmen på Monsters Inc. 2, da den nok bedst kan klare en 2er.
Yes sirs!
Gravatar

#34 wimmie 14 år siden

The Incredibles og Monsters Inc. er nok de to der bedst kunne lægge op til en 2'er - stemmen faldt på Monsters Inc :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#35 BN 14 år siden

#34:

Hmm, jeg troede ellers, det var Pixar der fandt på Monsters Inc?

Hvis stemme i øvrigt?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#36 wimmie 14 år siden

#35 :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#37 BN 14 år siden

hehe

Ja, der er ikke langt fra "faldt" til "fandt" og tilbage igen. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#38 MOVIE1000 14 år siden

Jeg har svært ved at se en fortsættelse til Monsters Inc. problemet er jo stort set løst, de kan få alt den strøm de vil have, men hvis der skulle komme en fortsættelse så synes jeg det kunne være spænndende/interessant at se det hele omvendt så monsterne kommer ud i vores verden, og ikke kan komme tilbage på en eller anden mærkelig måde, men ellers synes jeg den er fin som den er.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#39 Patriarch 14 år siden

Utyske (31) skrev:
#30 -

Du misforstår mit indlæg. Jeg mener at "WALL•E" er undtagelsen (af resten af Pixars film, bortset fra "Up" og "The Incredibles), når det kommer til overvægt af temaer der taler til børn. :)


Jeg tror det er dig der misforstår hans... eller også misforstår jeg jer begges :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#40 filmz-Utyske 14 år siden

#39 -

Jeg mener nu jeg forstår hans fint, at han mener at anden halvdel af "WALL•E" taler mest til voksne. Men som jeg skriver, mener jeg at "WALL•E" har god balance af temaer der taler til både voksne og børn, modsat de andre film jeg nævnte, som jeg mener har en klar overvægt af temaer der taler til børn.

Så min pointe er blot at anden halvdel af "WALL•E" er den svageste, men det har intet med om den taler til børn eller voksne at gøre. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: