-
"Batman"19%
-
"Sleepy Hollow"18%
-
"The Nightmare Before Christmas"15%
-
"Edward Scissorhands"12%
-
"Mars Attacks!"10%
-
"Planet of the Apes"8%
-
"Big Fish"5%
-
"Beetlejuice"5%
-
"Batman Returns"4%
-
"Ed Wood"3%
-
"Pee-wee's Big Adventure"1%
Stemmer i alt: 1426
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 filmz-toffe1001 20 år siden
#12 filmz-tox 20 år siden
#13 coolflash 20 år siden
De 2 finalister endte med at blive Edward Scissorhands og The Nightmare Before Christmas. Førstnævnte er så elegant, naiv og luftig at det gør helt ondt. Og så spiller Johnny Depp jo som altid fremragende.
Jeg endte dog med at stemme på The Nightmare Before Christmas. Den film har en eller anden magi over sig, som jeg ikke har set i andre film. Lækkert (!) univers den udspiller sig i, og et persongalleri med endeløs charme og personlighed.
Har desværre ikke set Big Fish, Ed Wood og Pee Wee´s Big Adventure - endnu... *stiller sig hen i skammekrogen* =)
#14 filmz-bat271 20 år siden
These are principles if you dont like em I have new ones
#15 Martindan 20 år siden
Så Edward Scissorhands it is...
#16 filmz-filmelskeren 20 år siden
Og selvfølig den visuelle side af filmen var imponende, og jo tak jeg ved godt at det ikke redder filmem fra at være midere vellykket, men alligevel. Big Fish så jeg forleden og den var fantastisk. Så gakket og så røende. Se den, hvis I er ægte fans af Tim Burton.
#17 filmz-verbal_kint 20 år siden
#18 filmz-Kadann 20 år siden
Jo, Batman er så tro som den ny kan være. Selvom jeg også holder af den film, så kan man jo ikke komme udenom, at der er ændret ret grundlæggende i historien, da det er Joe Chill der dræbte Bruce Waynes forældre, og ikke Jokeren.
Men stadig, det er jo en glimrende film, som fanger stemningen ret godt.
#19 The Duck 20 år siden
#20 filmz-fons 20 år siden