• "Batman"
    19%
  • "Sleepy Hollow"
    18%
  • "The Nightmare Before Christmas"
    15%
  • "Edward Scissorhands"
    12%
  • "Mars Attacks!"
    10%
  • "Planet of the Apes"
    8%
  • "Big Fish"
    5%
  • "Beetlejuice"
    5%
  • "Batman Returns"
    4%
  • "Ed Wood"
    3%
  • "Pee-wee's Big Adventure"
    1%

Stemmer i alt: 1426

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-Kadann 20 år siden

#20 -

Det lader til at 176 mennesker ikke er enig med dig i, at det er dårlige film?
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#22 SpielbergFreak 20 år siden

Hvad snakker du om? Det er da nogle vildt fede actioneventyr! Noget af det fedeste er at de er så dystre, sorte statuer og mørke krogede skove. Elsker simpethen universet i de to film.

Men uha vi skal jo passe på vi ikke kan lide kommercielle hollywood film, der kun er lavet for pengenes skyld.

Hvad er det der er så elendigt i de to film?
Gravatar

#23 filmz-tox 20 år siden

Hvis vi nu ser bort fra, at det er helt absurd at diskutere noget så subjektivt som filmsmag, så undrer #20 mig:

Hvis du kan lide Edward Scissorhands, så giver det ingen mening, at du ikke kan lide Batman og Sleepy Hollow? Begge film har samme eventyrlige, dunkle, fantastiske stemning som Edward S.
Gravatar

#24 filmz-fons 20 år siden

#21 det jeg tuder over :)

#22 vil da skide på om de er skabte til at lave penge eller ej, jeg bedømmer film 100% udfra oplevelsen efter at have set dem, ikke hvordan de er lavet/hvem der har lavet dem, bare fordi jeg er Edward Norton fan kan jeg fx ikke lide en film BARE fordi han er med deri(eksempel)

#23 Diskutere ikke, skriver bare min mening. og Bare fordi du mener der er samme stemning deri, betyder det ikke det er samme film, langt fra.
Gravatar

#25 inflector 20 år siden

#24 Kan du ikke lige moderere din tone en smule, hvis du ikke har interesse i at diskutere, kan du så ikke bare slette din profil og nøjedes med at læse nyheder?

Stemte selv på Batman og jeg er 100% enig i anmeldelsen af filmen.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#26 filmz-fons 20 år siden

#25 så vidt jeg kan se er jeg langt fra den eneste her der ikke diskutere men skriver min mening, så den kommentar kan du godt pakke sammen, og mit sprog er nu engang som det er.
Gravatar

#27 filmz-Pennywise 20 år siden

Det var sku svært at bestemme sig, der er mange af dem der er rigtig gode, men til sidst valgte jeg sleepy hollow.
Gravatar

#28 filmz-stoney joe 20 år siden

Min yndlings var i starten Sleepy Hollow, efterfulgt af Nightmare before Christmas, men efter at have set Big Fish, indtager den klart første pladsen, jeg synes virkelig at den film er genial....
Planet of the Apes er uden tvivl en af de værste genindspilninger jeg har set....
Jeg skal selvfølgelig ikke glemme batman som også er enorm god, men ikke not til at slå Big Fish.
- "Procrastinate while you still can, dont put it off!"
Gravatar

#29 filmz-psmadsen 20 år siden

Batman er god og Nightmare before christmas er meget god, men jeg valgte aligevel at smidde min stemme på Edward, da jeg alt i alt mener det er den mest helstøbte gode film Burton har lavet til dato. Mars Attack var underlig, men underholdende, men ikke noget der gør den til den bedste film... Skammer mig men har ikke set hverken sleepy hollow eller ed wood (de er dog på vej til mig)
hehe
Gravatar

#30 e-male 20 år siden

Tough one! Tim burton er genial og laver utrolig gode film. Jeg kunne især godt lide "edward scissorhands" og "beetlejuice". Den stemning, de film har, er ikke til at slå. Jeg synes også at hans batman-film er de bedste lavet indtil videre. jeg må indrømme, at jeg bedre kunne lide "batman returns" end "batman". Der var bare et eller andet over den.
Men min stemme faldt på beetlejuice, fordi den havde en sjov blanding af det traditionelle dunkle og så god humor.Michael keaton var genial i den rolle!
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."

Skriv ny kommentar: