• Edward Norton
    56%
  • Aaron Eckhart
    16%
  • Jamie Foxx
    11%
  • Liev Schreiber
    8%
  • Josh Lucas
    4%
  • Ryan Phillipe
    4%

Stemmer i alt: 535

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Smurf 17 år siden

Udseendesmæssigt holder jeg på Eckhart (som, ud over det gjorde det ganske godt i "Thank You For Smoking"), men Edward er klart den mest interessante skuepiller som kandidat til rollen som Dent. Tror virkelig at han kan gøre et interessant stykke arbejde med den rolle.
We can't stop here! This is bat country!
- Fear and Loathing in Las Vegas
Gravatar

#12 filmz-maxhh 17 år siden

Direkte grim...? Så vil jeg da nødigt høre hvad du havde af kommentarer om os almindelige dødelige, der ikke har sukkende og savlende pigebørn til at smide trusser efter os... ikke hver dag, ihvertfald... ;o)

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#13 Mercadian 17 år siden

Aaron Eckhart
If practice makes perfect, but nobody is perfect, then why practice?
Gravatar

#14 Munchkim 17 år siden

Ja, Edward Norton er en god skuespiller, men han har bare ikke den karisma som der skal til for at spille en rolle som Dent.

Umiddelbart er Aaron Eckhart, Josh Lucas og Liev Schreiber nok de tre bedste bud, da de alle tre både har karismaen og slagkraft nok i deres skuespil til at kunne spille rigtig gode advokater og galninge.

Ryan Phillipe har jeg ikke set en film med, så ham kan jeg ikke udtale mig om og Jamie Foxx må da være en vittighed...

Desuden er Leiv Schreiber nok den som ligner mest Harvey Dent, så mit valg faldt på ham.
Gravatar

#15 filmz-Tegningen 17 år siden

Stemte på Josh Lucas, som imo er en meget under vuderet skuespiller. Norton er uden tivl min ynglings skuespiller af dem alle, men jeg kan bare ikke se ham som Two-face.

Iøvrigt dem der har stemt Jamie Foxx, burde da have dumme slag indtil de forstår pointen.
->
If it ain't broke don't fix it....
<-
Gravatar

#16 elwood 17 år siden

Aaron Eckhart has been confirmed as being in "final negotiations" to play Harvey Dent in the upcoming The Dark Knight. District Attorney Harvey Dent begins as an ally of Batman and Gotham cop Jim Gordon, only to end up becoming the horrifically scarred, coin-flipping villain Two-Face.

Læs mere Her
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 filmz-Is 17 år siden

Edward Norton er min favorit...
Gravatar

#18 enfilmnørd 17 år siden

Meget interressant poll, ved dog ikke hvem jeg vil stemme på, hælder bok mest til Aaron Eckhart, hvilket jo er ganske godt, hvis man skal tro elwood's indlæg.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#19 bornholme 17 år siden

Hvor er valg muligheden "en anden", eller bare "ingen af de overstående".
Gravatar

#20 lagoni 17 år siden

#19 - når formuleringen er "hvilken af følgende..." ville det ikke give mening at have "anden" som mulighed.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: