• Edward Norton
    56%
  • Aaron Eckhart
    16%
  • Jamie Foxx
    11%
  • Liev Schreiber
    8%
  • Josh Lucas
    4%
  • Ryan Phillipe
    4%

Stemmer i alt: 535

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Benway 17 år siden

Efter "Thank You for Smoking" og "Black Dahlia" kunne jeg godt tænke mig at se Aaron Eckhart i rollen. Jeg tror han ville være god til at spille begge "sider".

Edward Norton og Liev Schreiber kunne dog utvivlsomt også gøre det godt.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#2 Hal60 17 år siden

Stemte Aaron Eckhart.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#3 Saenjaina 17 år siden

Aaron Eckhart. Synes han besidder en naturlig charme (i kraft af hans udseende) der vil kunne gøre ham rigtig god i rollen som en splittet person. Hans smil er meget karakteristisk og han har samtidig nogle dræbende øjne. Edward Norton synes jeg personligt er lidt "lala". Har aldrig ment at han besidder nogen særlig charme. Ikke sat op i forhold til Eckhart og især ikke i forbindelse med en rolle som Dent.

Ellers en fed afstemning!
Gravatar

#4 Yoda 17 år siden

Aaron Eckhart
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 Bohemian 17 år siden

Aaron Eckhart fik min stemme

synes ikke vi skal have en sort harvey dent.

Edward Norton er en fed skuespiller, men jeg kan ikke se ham som two face
Free in serenity.
Gravatar

#6 filmz-Chemic 17 år siden

Aaron Eckhart!

Underlig at afstemningen ikke viser det, der bliver skrevet her?
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Gravatar

#7 filmz-CAADK 17 år siden

Edward Norton, Aaron Eckhart og Liev Schreiber er dem jeg vil se i rollen, de andre er et niveau under. Stemte Liev da han ikke har haft så mange store roller og det kunne give ham et gennembrud, men bare en af disse 3 så er jeg glad.
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits
Gravatar

#8 filmz-grev_michal 17 år siden

ælle bælle :)
Gravatar

#9 Åkepool 17 år siden

Ed Norton, perfekt til rollen som splittet person, bare se "Primal fear". Og så er han bare super i al almindelighed :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#10 PredatorX 17 år siden

Edward Norton. Men jeg er enig i det med charme og udseende. Edward Norton er faktisk direkte grim, og besider paa ingen maade samme charme som Eckhart. Dog tror jeg, at han er en bedre skuespiller.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: