• Angelina Jolie
    33%
  • Kirsten Dunst
    13%
  • Salma Hayek
    11%
  • Kate Beckinsale
    7%
  • Cameron Diaz
    6%
  • Halle Berry
    5%
  • Monica Bellucci
    5%
  • Orlando Bloom
    5%
  • Sarah Michelle-Gellar
    4%
  • Brad Pitt
    3%
  • Jennifer Connelly
    3%
  • Nicole Kidman
    2%
  • Anders Bircow
    1%
  • Bud Spencer
    1%
  • Ron Jeremy
    1%
  • Tom Green
    0%
  • Billy Bob Thornton
    0%
  • Ron Perlman
    0%

Stemmer i alt: 2929

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#91 filmz-incubus 19 år siden

Hallo??? Synes I ikke lige vi mangler Charlize Theron? Hun er da alt for fræk... dog ikke i "Monster"... og apropos "Monster", hvor er Christina Ricci den lille frækkert? Glæder vi os ikke også til at se Charlize i rollen som den super-labre Aeon Flux i stram læder??? PYHA... må hellere lige tage et koldt bad :D

Stemte selv på Angelina Jolie... kvinden oser af sex, og jeg er bestemt sikker på at hun kan bruge sine læber til at kysse andet end munden... ;)
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#92 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 90 Vi skal jo kun have Brunch og de har jo ungerne og husbonden med så jeg kan slet ikke se problemet ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#93 piazorro 19 år siden

Hm... Hvis nu I alle skulle kysse en af modsatte køn, hvem skulle det så være???
Tror jeg ville vælge Angelina Jolie, hvad med jer?
Bevar Hundeprutter, Mågeklatter, Ørevoks, Andemad og Kloakslam
- meld jer ind i gruppen på Facebook
Gravatar

#94 lagoni 19 år siden

Jeg vil tro de fleste har snakket om det modsatte køn. Du mener det samme køn? :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#95 filmz-ken-greve 19 år siden

#93. Jeg ville stikke Bud Spencer et stort kys, så han bagefter kunne slå mig ud! Og så havde jeg glemt det hele igen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with the best!
Gravatar

#96 evermind 19 år siden

"...så jeg planlægger pt. en lille lækker brunch, med diverse godbidder..." Ja, og hvilke godbidder, Per! ;)

Det forstår jeg ikke - i mine øjne virker det som en fin ordning, hehe.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#97 piazorro 19 år siden

#94 nej, det modsatte køn af dem i har snakket om:-)
Bevar Hundeprutter, Mågeklatter, Ørevoks, Andemad og Kloakslam
- meld jer ind i gruppen på Facebook
Gravatar

#98 filmz-omega2005 19 år siden

Hmmm jeg savnede sku egentlig en Liv Tyler på liste :) Men så måtte jeg jo nøjes med Kirsten Dunst, hun er sku også meget sød ;)
Gravatar

#99 lagoni 19 år siden

#94 - Nå ja, ok, så langt tænkte jeg ikke :) Jeg ville nok vælge Monica Belluci, men det lader til hun er travlt optaget her til jul...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#100 filmz-The Humon 19 år siden

Hvad fanden er det her for noget!? Det er da meget godt at pigerne er lækre, men hvad med os der ikke er interesseret i det feminine køn? Hvorfor skal vi spises af med så utiltalende fyre? Jeg kan forestille mig at det er en flok mænd der har valgt dem fordi de indten var bange for at de andre skulle sætte spørgsmålstegn ved deres seksualitet, eller også har de bare en dårlig smag hvad fyre angår. Buuuh!

Med det udvalg må det blive Brad Pitt.
-------------------------------
"De slår sig selv ihjel!"
"Skal vi se på?"

Skriv ny kommentar: