• Angelina Jolie
    33%
  • Kirsten Dunst
    13%
  • Salma Hayek
    11%
  • Kate Beckinsale
    7%
  • Cameron Diaz
    6%
  • Halle Berry
    5%
  • Monica Bellucci
    5%
  • Orlando Bloom
    5%
  • Sarah Michelle-Gellar
    4%
  • Brad Pitt
    3%
  • Jennifer Connelly
    3%
  • Nicole Kidman
    2%
  • Anders Bircow
    1%
  • Bud Spencer
    1%
  • Ron Jeremy
    1%
  • Tom Green
    0%
  • Billy Bob Thornton
    0%
  • Ron Perlman
    0%

Stemmer i alt: 2929

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 McPeter 19 år siden

Det er mærkeligt - jeg har aldrig rigtigt syntes om Angelina Jolie. Mine tre favoritter er Cameron Diaz, Jennifer Connelly og Monica Bellucci, men der var dog ingen tvivl om at det blev Cameron Diaz! Hun har jo udtalt at hun er helt pjattet med at se NFL og drikke øl - hvad mere kan man forlange af en kvinde? ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#12 filmz-yoshimura 19 år siden

Monica Bellucci! Enhver der har set hendes attributter i afklädt tilstand må medgive, at de er af ypperste karat (altså har set hendes afklädte attributter, ikke set dem, mens man selv var i afklädt tilstand ... eller noget).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#13 El vez 19 år siden

#11 Tja hvis hun har drukket øl og set NFL i et par timer inden, kan det være hun ikke er så lækker at kysse med :D
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#14 Herrguth 19 år siden

Som man kan se i min profil og i DVD-collection, ja, så er jeg helt tosset med Buffy.
Så Sarah Michelle Gellar har fået min stemme... :)
Gravatar

#15 lagoni 19 år siden

Bl.a. Ron Jeremy, lille Orlando, Bud Spencer?? Det må være det der menes med en lose/lose situation...

Med de muligheder blev det så Brad Pitt :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#16 McPeter 19 år siden

#13 - jo men hvis jeg alligevel har fulgtes med hende, så har jeg jo nok også gjort det samme og så plejer man jo ikke at være så 'kræsen' hvis det kan kaldes det... :-D
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#17 El vez 19 år siden

#15 Jaja, men du afskriver ikke helt Ron Pearlman kan jeg se.. eh? eh? say no more!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#18 puffin 19 år siden

Monica Bellucci! Ingen tvivl.
Heh Heh Heh! Lisa! Vampires are make believe, just like elves and gremlins and eskimos!
Gravatar

#19 filmz-inspectorbjarne 19 år siden

Come on boys...alle der har set "Desperado" ved da at Salme Hayek er blandt de fineste skabninger i denne verden - savnede dog Keira Knightley på den poll...
Kun en tåbe frygter ikke en færring!
Gravatar

#20 filmz-sanjo 19 år siden

Nu hvor vi snakker om Salma Hayek. Hvem kan ikke glemme den scenen, i wild wild west. Der hvor hun er på vej i seng, og man kan se røven. Det er den eneste film jeg kan huske Selma fra :)
"If there is no struggle, there is no progress"

Skriv ny kommentar: