• "Troja"
    27%
  • "Harry Potter og Fangen Fra Azkaban"
    21%
  • "The Day After Tomorrow"
    19%
  • "Spider-Man 2"
    17%
  • "Hellboy"
    7%
  • Ingen af dem
    7%
  • "Catwoman"
    1%

Stemmer i alt: 1746

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-nemesis 20 år siden

Skal ind og se Troy på torsdag, men glæder mig mest til Hellboy.
Så kommer Punisher, The Bourne Supremacy, I Robot, Spider-Man 2, Populærmusik fra Vitulla.
Populærmusik fra Vitulla, kan varmt anbefales i bogform, minder om min egen familie. ;)
Gravatar

#12 JannikAnd 20 år siden

Glæder mig allermest til Eternal Sunshine of the Spotless Mind, men da den ikke er en storfilm, har jeg valgt at give Harry Potter min stemme.
Gravatar

#13 filmz-Xill 20 år siden

jammen hvis i vil se Troy ... hvorfor så i den så ikke her den 16 da den hvar i imoerial ..

kan kun sige den var total go .. ;-)
Gravatar

#14 Skobbolop 20 år siden

hmm.. efter jeg har læst et par mindre gode meninger om Troy på imdb valgte jeg spiderman...

#15 Sealer 20 år siden

Hellboy er ikke noget har råbe hurra for har set den heh. Men jeg skal da ind og se the bourne supremacy når den kommer :) men min stemme gik også til troy. Ellers skal jeg også ind og se the punisher når den kommer. Selv om jeg også har set den tsk tsk :D
Gravatar

#16 Kia 20 år siden

Valget stod mellem Harry Potter og Troy. Harry Potter vandt, det bliver spændende at se hvad de har fået ud af bogen, som efter min mening er bedre end de to første. Trailerne tegner i hvert fald godt.
Gravatar

#17 DarkLight 20 år siden

Når man ser film gratis sænkes en forventninger automatisk. Til sidst er man stort set ligeglad hvad man ser.
Jeg føler for dig.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#18 filmz-toffe1001 20 år siden

Der er en ting som jeg ikke forstår... og det er hvorfor de fleste glæder sig til en Wolfgang Petersen film. Han har kun lavt en go film og det var Outbreak fra 95. Mens de 2 sidste film han har lavt var noget møg, specielt The Perfect Storm.

Jeg glæder mig mere til Harry Potter... og så er det endda selvom at jeg ikke er Harry Potter fan.

The Day After Tomorrow skal jeg kun ind og se pga effekterne og troy vendter jeg med at se til den kommer på DVD,

2#
Ja du har ret i at Catwoman bliver et flop, den kommer sikkert kun til at køre i biffen i en uge...
Gravatar

#19 ks 20 år siden

#18 - Du forstår ikke hvorfor folk glæder sig til en Wolfgang Petersen film.. Tjah, du har vel også set traileren? Men det er nu ikke min pointe. Der er sikkert mange som har en anden mening en dig skal du tænke på, fx har jeg en fornemmelse af at de fleste synes Das Boot er fremragende, også en Wolfgang film.

Og for nu at vende dine ord så synes jeg de 2 første Harry Potter film var rædselsfulde, og jeg ser bestemt ikke frem til 3'eren.
Gravatar

#20 azathoth 20 år siden

Hmm... Catwoman... Hvor mange gætter på at den vinder et par Razzies næste år???
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!

Skriv ny kommentar: