• "Troja"
    27%
  • "Harry Potter og Fangen Fra Azkaban"
    21%
  • "The Day After Tomorrow"
    19%
  • "Spider-Man 2"
    17%
  • "Hellboy"
    7%
  • Ingen af dem
    7%
  • "Catwoman"
    1%

Stemmer i alt: 1746

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 ks 20 år siden

Brad Pitt er bestemt ikke en bums, han er en fremragende skuespiller!
Gravatar

#42 evermind 20 år siden

#41: Bestemt. Og de, der stadig føler et behov for at player-hate, bør tage og se "Fight Club", så de kan få revurderet synspunktet.

Han er alt for fed som Tyler Durden! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#43 ks 20 år siden

Jeg synes han har lavet rigtig mange film, hvor han har vist hvor stort hans talent egentlig er. Specielt Fight Club, Seven og Twelve Monkeys.
Gravatar

#44 evermind 20 år siden

Yes-yes! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#45 PredatorX 20 år siden

Brad Pitt er SUVERÆN i alle film han har medvirket i. Kalifornia står som en af hans aller bedste! For lige at bruge et modent udtryk. Alle der hader Brad Pitt... Hmmm... Fornæmmer man misundelse? Man kan da ikke andet end at være blind, hvis ikke man kan se mandens talent.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#46 MuManden 20 år siden

Jeg tilmelder mig hylekoret!
Jeg syntes faktisk han gør det yderst godt i alle de film jeg lige kan komme i tanke om.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#47 filmz-Plimmer 20 år siden

Brad Pitt spænder over så mange karakterer at han har hævet sig langt over hans gode udseende. At han skulle levere så dårlig en præstation i Troy er så hans første dårlige film. (Flame away...)
Famous last words: What duck?
Gravatar

#48 Lady Arwen 20 år siden

Det er lidt svært at se frem til Troy når man har set den!!
Den kom jo ud den 19. Jeg ser mest frem til Harry Potter
Doctor Who <3
Gravatar

#49 filmz-lakers 20 år siden

Jeg har en OK forventning til Harry Potter og Fangen For Azkaban, har set en masse trailers og har en stor forventning, men ellers er der jo Hellboy, som også burde være god. Måske lidt for Hulk agtigt som jo kom sidste år. Men ser den nok alligevel. Men læs tegneserierne om Hellboy, de er gode!!!..... :)

#50 filmz-general grevious 20 år siden

Helt klart Hellboy :D
<p><font face="Tahoma" color="#FF0000">The Dark side is best for Me</font></p>

Skriv ny kommentar: