• Ingen
    40%
  • "Star Trek: Nemesis"
    25%
  • "Fear X"
    12%
  • "Chicago"
    11%
  • "Anja Efter Victor"
    11%

Stemmer i alt: 461

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 filmz-Erroneus 21 år siden

s0ke film alle sammen!! men ok nemesis skal man se, lige meget om den har fået dårlige anmeldelser.
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#2 filmz-Peter32 21 år siden

nok alt andet end Anja efter Victor, jeg så den sidste, "kærlighed ved første hik 2", noget af den ringeste film produceret i Danmark de senere år, måske lige med undtagelse af Polle.
Gravatar

#3 inflector 21 år siden

Well jeg syntes at Fear X lyder meget spændende og eftersom at de 2 andre Nicholas Winding Refn var ret så gode, så mit valg faldt på den.

Lige en kommentar til #1 nej Nemesis skal ikke ses, dårlige anmeldelser eller ej, har altid fået nedtur på over Star Trek.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#4 filmz-vassago 21 år siden

Efter at have postet i der forkerte forum har jeg nu fundet det rette :)

Jeg kan klart anbefale "Chicago", desværre er det begrænset hvor man biografer der tager den op når man kommer lidt ud i provinsen, det blev kun til 14 styks. Kunne man lide "Moulin Rouge" vil man bestemt ikke blive skuffet over "Chicago". Flot film med et kanongodt soundtrack.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#5 filmz-Erroneus 21 år siden

Jeg giiiiiider ikke film hvor de synger, danser og er så glade...
Gravatar

#6 The Insider 21 år siden

"Fear X" skal sgu bare ses. Instrueret af Nicolas Winding Refn... manuskript af Refn og Hubert Selby Jr. ... musik af Brian Eno... kan det overhovedet blive mere spændende? :-)
War. War never changes.

#7 21 år siden

#5: Fin nok tilgang til film.

Personligt er jeg mest på Fear X sådan mere eller mindre skarpt efterfulgt af Chicago.

#8 21 år siden

Jeg vil se Chicago og Fear X. Moulin Rouge var alt for lækker. Fear X lyder spændende, lidt David Lynch agtig og det er jo godt nok. Sikkert en film man skal tænke lidt over bag efter.

Selvom jeg er (semi) rumfreak så synes jeg aldrig rigtig at Star Trek har været rigtig godt og den nye ser ud til bare at være mere af hvad vi allerede har set.

Jeg har hverken set Kærlighed ved første hik eller Anja og Victor, så hvorfor starte med 3'eren....

Hvem har valgt "ingen"?? Der burde da netop i denne uge være film for en hver smag. En lille sidebemærkning, så så jeg Hero på natfilmfestivalen forleden og den kan varmt anbefales...
Gravatar

#9 filmz-Erroneus 21 år siden

#7: var en joke...

men jeg ser nok alligevel ikke chigaco i bio, måske fear x...måske
Gravatar

#10 dvjik 21 år siden

Jeg var inde og se de grønne slagtere, min lille søster sagde at Anja efter Viktor var rimelig dårlig. Det er første gang hun har talt dårligt om en film hun selv valgte at se. Med hensyn til Hero så håber jeg den kommer op i biografer over hele landet. Jet Li er den sejeste.

Skriv ny kommentar: