• "Ice Age 2"
    56%
  • "A Scanner Darkly"
    13%
  • "Cars"
    9%
  • "Asterix og vikingerne"
    8%
  • "Over hækken"
    6%
  • Anden
    3%
  • "Open Season"
    2%
  • "Flushed Away"
    1%
  • "Den grimme ælling og mig"
    1%
  • "Happy Feet"
    1%
  • "The Wild"
    0%

Stemmer i alt: 1296

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-canner 18 år siden

A Scanner Darkly ser møgfed ud. Den fik min stemme ;)
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Gravatar

#12 filmz-gofferoffer 18 år siden

Jep, A Scanner Darkly. Den ser klart mest interessant ud. Ice Age 2 glæder jeg mig også til, men jeg har ikke fulgt den lige så meget som med A Scanner Darkly, så jeg ved ikke, hvordan det går med produktionen osv.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#13 Xerxeskosaurus 18 år siden

Jeg tror ik at Cars og The wild bliver særlige gode.
The wild kommer nok til at minde for meget om Magdagascar som heller ikke var særlig god.

Gravatar

#14 MuManden 18 år siden

Ser helt sikkert mest frem til Ice Age 2.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#15 filmz-incubus 18 år siden

Ice Age 2... glæder mig rigtig meget til at se den
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#16 Hal60 18 år siden

Ice Age 2... Etteren var alt for sjov.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#17 fjols 18 år siden

Kun Ice Age 2 jeg har hørt om.
Asterix plejer alligevel ikke at være halvt så gode som på tegneserie, så nej tak til den.
Gravatar

#18 filmz-Repsak 18 år siden

nej nej neej, nå har jeg sgu fået nok af de her useriøse og kedelige afstemninger. som f.eks. "bedste bowler?", "sejeste kanin?", "Bedste animerede undervandsfilm?", og nu denne hér, vi er alle (i nogle tildfælde næsten) voksne mennesker og 90% af os har kun hørt om "ice age1" så derfor stemmer vi automatisk på "ice age2" som de fleste i øvrigt (inklusive mig) ikke engang vidste var ved at blive lavet.

der var engang hvor filmz.dk havde nogle gode afstemninger men det har filmz.dk ikke mere jeg synes i skal spænde hjelmen og udtænke/vælge nogle orden lige afstemning da' det er mit indtryk at det er et af de helt store trækplastre, og efter hvad jeg har hørt skulle det hvist ikke være svært da' der masser den sender forslag ind.

jeg stemte i øvrigt "Flushed Away" fordi titlen lyder sjov...
Gravatar

#19 Hal60 18 år siden

#18 Du kunne jo eventuelt selv foreslå en poll, hvis man er utilfreds...
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#20 wiseguy 18 år siden

Cars - er tosset med Pixar.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: