• "Ice Age 2"
    56%
  • "A Scanner Darkly"
    13%
  • "Cars"
    9%
  • "Asterix og vikingerne"
    8%
  • "Over hækken"
    6%
  • Anden
    3%
  • "Open Season"
    2%
  • "Flushed Away"
    1%
  • "Den grimme ælling og mig"
    1%
  • "Happy Feet"
    1%
  • "The Wild"
    0%

Stemmer i alt: 1296

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-Kadann 18 år siden

#18 -

Ok, så du kan simpelthen sige med sikkerhed at 90% af brugerne her kun har hørt om Ice Age? Hvis det er tilfældet, så er de 90% åbenbart ikke specielt opmærksomme, fordi der har da været af nyheder omkring "Over Hækken", "A Scanner Darkly" og "Happy Feet" her på filmz.dk. Desuden er der jo en del fans af de gamle Asterix-film, hvilket også kan ses på afstemningen.

Siger det ikke mere om dig end resten af brugerne, at du ikke kender til disse film, til trods for at der har været en god portion nyheder om dem?

Og hvorfor i alverden skulle voksne mennesker ikke kende til animerede film..?

Som #19 siger, er du utilfreds så indsend et forslag til en poll.. og hvad skulle det iøvrigt hjælpe at spænde en hjelm? Er der nogen der skal ud og cykle? ;)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#22 Yoda 18 år siden

Det blev "A Scanner Darkly".
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#23 filmz-bullettooth 18 år siden

#18...... Hvad er der nu galt i kedelige og useriøse poll´s ....
det er da lige netop det der gør at et det sjovt!!! hvorfor skal alt være så hamrende seriøst, der er vel grænser for hvor mange emner om film noir, der er interresante....? Det sætter gang i nogen sjove tråde, og gir et sjovt billede af de forskellige brugeres meninger....SÅ! spænd hjelmen og kom ind kampen....jeg ser frem til flere skøre indslag :-9

stemte iøvrigt også Ice age 2...og jeg har hørt om de andre :-)
--------- for rent ---------
Gravatar

#24 Yoda 18 år siden

vi er alle (i nogle tildfælde næsten) voksne mennesker

Jeg bliver personligt aldrig for gammel til animation eller spøjse polls - tag det dog med et smil!

90% af os har kun hørt om "ice age1"

Hvorfra har du dog dette tal? Personligt informerer jeg mig om alt, der rører sig indenfor filmverdenen, hvilket jeg ved, at en ikke uanselig del af de øvrige filmznørder også gør. Desuden kender jeg da en ikke ubetydlig mængde voksne mennesker, der har set, grint og fundet "Ice-Age" sjov!

så derfor stemmer vi automatisk på "ice age2" som de fleste i øvrigt (inklusive mig) ikke engang vidste var ved at blive lavet.

Så burde du måske følge noget bedre med? Desuden skulle jeg mene, at man er blottet for intellekt, hvis man blot stemmer ud fra devisen "jeg har hørt om et'teren, så jeg stemmer på to'eren".
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#25 filmz-herskegut 18 år siden

Det blev "a Scanner darkly" traileren lover en helt ny stil, inden for animation :) kan kun blive spændende
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#26 Slettet Bruger [971397514] 18 år siden

#18: Føler mig meget sikker når jeg siger at mere end 10 % af brugerne har set filmen, faktisk tror jeg, ret så mange har set den. Men der er ingen herinde der har noget reelt grundlag for at sige, hvor mange der ser denne type film.

Og spænd din egen hjelm. Animationsfilm er kommet for at blive, og flere af dem kan sagtens ses af voksne. Forstår ikke den store frygt for at noget lavet til børn også skulle appellere til en selv, der er vel et barn gemt et sted i os alle, eller...

Hvis du kun har hørt om en film (ice age), så kan du ikke bare sige, at den ikke noget at byde på for voksne - argumentér!
Da jeg så ice age 1 i biografen var den ikke én, som så ud til at være under 15, og salen var helt fyldt.

Der har da været et par "useriøse" polls i den sidste tid, men det har da også helt sin egen charme.

"Smil til verden, og verden vil smile til dig"
Kunne jeg ikke engang skrive ude at få noget galt i halsen, men never mind...
Gravatar

#27 m 18 år siden

a scanner darkly efterfulgt af ice age 2, for nu at variere repetoiret lidt
The 21st century is when everything changes. And you gotta be ready.
Gravatar

#28 davenport 18 år siden

Til hjelmespænderen:
Hvis du kigger her og zoomer ind på midterste hylde øverst, kan du se en del animationsfilm. Jeg er 30 år gammel, og mener mig istand til at kunne både se og gense den slags "børnefilm.."
Ikke alene laves den slags for alle aldersgrupper, da animation tit stikker dybere end som så, men ofte findes den bedste lyd også på disse film, da den er indspillet 100% "med vilje" og derfor som oftest er perfekt.

Og jeg stemte "over hækken" da figuerne ser totalt fede ud, og tegneserien er satirist og morsom.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#29 x marks the spot 18 år siden

Hvorfor denne fascination med "Cars"??? Ingen af trailerne hidtil har vagt nogen begejstring - hverken "på gaden" eller i medierne. Bare fordi det er Pixar er jo ikke ensbetydende med at det blir til guld. Hvis det er humor der søges efter, så er det da helt sikkert den forkerte film at gå efter. Der er jo ikke en eneste joke i nogen af trailerne. Virker som om Pixar er lidt på skideren med dette projekt.
..Og come on! "Ice Age" var altså ikke SÅ sjov, som alle synes at huske. Det bedste er helt klart figuren Scratch, og han er kun med i 3 scener eller lignende. Klart at promotion for 2'eren fokuserer på denne figur, men hvem ved med resten af filmen???
"Do, or do not. There is no try".
Gravatar

#30 pulse83 18 år siden

#29 Pixar har endnu ikke lavet en dårlig eller tilnærmelsesvis skuffende film endnu...derfor denne begejstring over Cars.
Excuse me, Flo!

Skriv ny kommentar: