-
The Flash30%
-
Wonder Woman17%
-
Teen Titans-gruppen12%
-
Aquaman8%
-
Green Arrow8%
-
Anden superhelt7%
-
Green Lantern7%
-
Martian Manhunter5%
-
Captain Marvel3%
-
Hawkgirl1%
-
Hawkman1%
-
Booster Gold1%
Stemmer i alt: 1338
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 Slettet Bruger [828234913] 11 år siden
Som er Marvel, ikke DC. :)
#12 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#13 fastertove 11 år siden
Ærlig talt lyder mange af heltene lettere komiske for en udefrastående, som mig. Det er ikke helte jeg har stiftet bekendskab med som lille og derfor er jeg lidt ligeglad.
På baggrund af South Park blev jeg nød til at stemme Aquaman ;-)
#14 misuma 11 år siden
Takker for info'en Bruno Ü
#15 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#16 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
Som misuma skriver:
Flash Gordon er en serie fra 1930'erne om en "almindelig" mand; ikke en superhelt. Han er astronaut i et sci-fi univers, hvor han besøger sære verdener. På dansk hed han det i dag komisk klingende navn Jens Lyn, da den blev udgivet her til lands i midten af sidste århundrede. Tegneserierne var ret banebrydende for deres tid. Jeg synes de var pisse uhyggelige, da jeg læste dem som barn. Jeg husker særligt en med nogle levende planter, som jeg ikke turde læse om aftenen! :-) Det skal siges, at udbudet af uhygge ikke var så stort i midten af 70'erne...
http://en.wikipedia.org/wiki/Flash_Gordon
Flash har ikke noget med Jens Lyn / Flash Gordon at gøre. Han er en superhelt fra 1940'erne, som du kan læse om her:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_flash
#17 moulder666 11 år siden
Green Lantern kunne da måske godt være...men jeg må indrømme, at den horrible film der HAR været, nok har ødelagt det meste for det univers - Jesus, den var ringe!
Ellers er det kun Green Arrow og Aquaman jeg kender bare en anelse til, og jeg må indrømme, at det ikke er noget der har efterladt sig de store spor i min hukommelse.
Derfor - pas! Nej tak!
#18 Slettet Bruger [828234913] 11 år siden
Well, Wonder Woman blev skabt, af manden, der var med til at lægge grundlaget for løgnedetektor, so there's that. :)
#19 moulder666 11 år siden
Yeah, well, det får det desværre ikke til at fremstå mindre plat i serien. :-)
Og hendes "jeg kan blokere alle skud-armbånd"? Selv da jeg var 10 år gammel tænkte jeg "jamen, så skyd hende da i foden!"
#20 Slettet Bruger [828234913] 11 år siden
Tja, en serie, lavet til børn i 1941 - lur mig om du ikke kan skyde hul i alt andet, der er lavet til børn... nogensinde. :)
Bortset fra det, fungerer det faktisk ganske fint med lassoen i "The Flashpoint Paradox", men ligesom med alt andet, hvor der er magi involveret, kræver det jo, at man accepterer grundlaget for historien.
Det er ikke anderledes end da folk sagde at en stor, gående og intelligent abe var "overtroisk" i Star Wars, men ikke havde noget problem med lyssværd, rumkampe og The Force. :)