• The Flash
    30%
  • Wonder Woman
    17%
  • Teen Titans-gruppen
    12%
  • Aquaman
    8%
  • Green Arrow
    8%
  • Anden superhelt
    7%
  • Green Lantern
    7%
  • Martian Manhunter
    5%
  • Captain Marvel
    3%
  • Hawkgirl
    1%
  • Hawkman
    1%
  • Booster Gold
    1%

Stemmer i alt: 1338

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Slettet Bruger [828234913] 11 år siden

misuma (10) skrev:
Cloak And Dagger.

Som er Marvel, ikke DC. :)
Gravatar

#12 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

ingen
Doctor Last Warning
Gravatar

#13 fastertove 11 år siden

Kender kun to af dem; The Green Lantern og Flash Gordon. Flash filmen fra 80'er var jeg ikke videre imponeret over og The Green Lantern har vel sin egen film?!

Ærlig talt lyder mange af heltene lettere komiske for en udefrastående, som mig. Det er ikke helte jeg har stiftet bekendskab med som lille og derfor er jeg lidt ligeglad.

På baggrund af South Park blev jeg nød til at stemme Aquaman ;-)
Gravatar

#14 misuma 11 år siden

Ikke Flash Gordon, blot The Flash Ü

Takker for info'en Bruno Ü
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#15 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

misuma har opfundet smileyen hvor man ikke behøver lægge hovedet på siden! hehe
Doctor Last Warning
Gravatar

#16 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

fastertove (13) skrev:
Kender kun to af dem; The Green Lantern og Flash Gordon. Flash filmen fra 80'er var jeg ikke videre imponeret over

Som misuma skriver:

Flash Gordon er en serie fra 1930'erne om en "almindelig" mand; ikke en superhelt. Han er astronaut i et sci-fi univers, hvor han besøger sære verdener. På dansk hed han det i dag komisk klingende navn Jens Lyn, da den blev udgivet her til lands i midten af sidste århundrede. Tegneserierne var ret banebrydende for deres tid. Jeg synes de var pisse uhyggelige, da jeg læste dem som barn. Jeg husker særligt en med nogle levende planter, som jeg ikke turde læse om aftenen! :-) Det skal siges, at udbudet af uhygge ikke var så stort i midten af 70'erne...

http://en.wikipedia.org/wiki/Flash_Gordon

Flash har ikke noget med Jens Lyn / Flash Gordon at gøre. Han er en superhelt fra 1940'erne, som du kan læse om her:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_flash
Doctor Last Warning
Gravatar

#17 moulder666 11 år siden

Jeg stemte blankt - Der er simpelthen ingen på listen, som jeg gad se film med. Flash har i mine øjne altid virket decideret vattet, Wonder Woman er frygteligt ringe (Lasso of Truth? Really?)

Green Lantern kunne da måske godt være...men jeg må indrømme, at den horrible film der HAR været, nok har ødelagt det meste for det univers - Jesus, den var ringe!

Ellers er det kun Green Arrow og Aquaman jeg kender bare en anelse til, og jeg må indrømme, at det ikke er noget der har efterladt sig de store spor i min hukommelse.

Derfor - pas! Nej tak!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#18 Slettet Bruger [828234913] 11 år siden

moulder666 (17) skrev:
Lasso of Truth

Well, Wonder Woman blev skabt, af manden, der var med til at lægge grundlaget for løgnedetektor, so there's that. :)
Gravatar

#19 moulder666 11 år siden

Bruno (18) skrev:
Well, Wonder Woman blev skabt, af manden, der var med til at lægge grundlaget for løgnedetektor, so there's that. :)

Yeah, well, det får det desværre ikke til at fremstå mindre plat i serien. :-)

Og hendes "jeg kan blokere alle skud-armbånd"? Selv da jeg var 10 år gammel tænkte jeg "jamen, så skyd hende da i foden!"
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#20 Slettet Bruger [828234913] 11 år siden

moulder666 (19) skrev:
Yeah, well, det får det desværre ikke til at fremstå mindre plat i serien.

Tja, en serie, lavet til børn i 1941 - lur mig om du ikke kan skyde hul i alt andet, der er lavet til børn... nogensinde. :)

Bortset fra det, fungerer det faktisk ganske fint med lassoen i "The Flashpoint Paradox", men ligesom med alt andet, hvor der er magi involveret, kræver det jo, at man accepterer grundlaget for historien.

Det er ikke anderledes end da folk sagde at en stor, gående og intelligent abe var "overtroisk" i Star Wars, men ikke havde noget problem med lyssværd, rumkampe og The Force. :)

Skriv ny kommentar: