-
The Flash30%
-
Wonder Woman17%
-
Teen Titans-gruppen12%
-
Aquaman8%
-
Green Arrow8%
-
Anden superhelt7%
-
Green Lantern7%
-
Martian Manhunter5%
-
Captain Marvel3%
-
Hawkgirl1%
-
Hawkman1%
-
Booster Gold1%
Stemmer i alt: 1338
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 Fredag 11 år siden
#22 MikkelHJ 11 år siden
Nu har hun ganske vist været offer for flere fejlslagne forsøg på at fremstille et pilotafsnit, men jeg tror på, at Wonder Woman stadig har en plads inden for live-action underholdning.
Især hvis man kan være så heldig at finde den rette skuespiller.
Nu er jeg kun lige blevet færdig med første sæson af serien, men jeg er vild med Lynda Carters måde at fortolke rollen på. En figur som Wonder Woman kan meget let ende i ren kitch a la Adam West. Det undgår Lynda Carter meget behændigt, da man kan mærke, hun selv tror på figuren. Hun formår at give både Wonder Woman og hendes alter ego, Diana Prince, ægthed, inderlighed og sødme.
Wonder Woman er et fantastisk forbillede. Hun bruger sin styrke og klogskab til at nedkæmpe nedrige nazister, skruppelløse spioner og magtbegærlige misdædere. Lassoen, armbåndene, og bæltet virker som troværdige hjælpemidler, mens det usynlige fly balancerer lige på grænsen.
Jeg glæder mig til at komme i gang med resten af serien.
#23 Cain 11 år siden
#24 Alex- 11 år siden
The Flash skal være med i den netop påbegyndte sæson 2 af Arrow, hvor det kraftigt spekuleres på at hans egen serie vil begynde derefter.
Ærgerligt at forsøgene på at lave både film og serier om Wonden Woman gik i vasken. Der ligger lidt en lumsk forbandelse over at lade kvindelige superhelte have sin egen film/serie. Hvis ikke det ender som Elektra- eller Catwoman-filmene, går det bare over i ren 'eye candy' som Scarlet Johanssons Black Widow.. Glæder mig til den dag det endelig lykkes!
Nu hvor Aquaman endelig er blevet rigtig awesome efter starten på New 52, er der store muligheder for at stable en god film på benene, ala Thor.
Shazam kunne godt trække sin egen film, men det bliver nok efter Justice League filmen, da han ikke er nogen essentiel karakter.
#25 Slettet Bruger [828234913] 11 år siden
Nej, der spekuleres ikke, det blev annonceret i juli, at The Flash ville blive introduceret i "Arrow", netop for at lave en spinoff-serie. :)
#26 Alex- 11 år siden
Havde ikke opfanget at hans egen serie også blev annonceret officielt, tak for info :)
#27 maialideth 11 år siden
#28 Munchkim 11 år siden
En Teen Titans serie kunne også være godt. Personligt er jo dog mere en Red Hood and the Outlaws type, da jeg godt kan lide både Jason Todd og Roy Harper karaktererne.
Jeg forstår stadig ikke hvorfor man valgte af stoppe Young Justice serien, som jeg personligt syntes er noget af det bedste DC Animation der er sendt i lange tider.
#29 Slettet Bruger [828234913] 11 år siden
Seertal, ganske sikkert. Det er dog en god serie, jeg har købt hele balladen på dvd.
#30 SteffenO 11 år siden