• Independence Day
    46%
  • Stargate
    28%
  • The Patriot
    21%
  • Godzilla
    4%
  • Moon 44
    2%

Stemmer i alt: 337

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 filmz-Emil 22 år siden

Det er klart Stargate.

TV-Serien er btw. heller ikke værst.
- I'm shocked, shocked to find that gambling is going on in here!
- Your winnings, sir.
- Oh, thank you very much.
Gravatar

#2 filmz-Erroneus 22 år siden

Tjaaaa syntes serien er lidt b, men ok det er også en serie. Filmen var godt, for det var 2'eren ikke :)
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#3 filmz-mathias- 22 år siden

Stargate serien er kun seværdig på grund af to personer: Don S. Davis, som tidligere har været med i Twin Peaks, og Richard Dean Anderson, aka. MacGyver.
charles freck thought, "at least I got a good wine".
Gravatar

#4 filmz-krejlen 22 år siden

hmmm Independence day.... et rigtig amerikansk film med en masse fede effekter.... men egentlig ikke rigtig noen ny historie... man ser at rumvæsnernerne angriber, så kommer der en supermand i form af "will smith" ( har intet personligt imod will smith )hvorefter man ser den amerikanske præsident som virkelig gør noget for sit folk, selv tager op i et jagerfly for at skyde disse rigtig onde rumvæsner ned, ( det sjove ved hele filmen er at disse overudviklede rumvæsner har en meget dominerende teknologi men alligevil bliver de banket af en simpel jordisk virus ) det er bare min mening om ID4 men jeg er ikke rigig vild med nogen af de film som er i den poll derovre men jeg har valgt at stemme på stargate... så må i sq sige hvad i vil

ChIll Krejlen
---------------------
Respect The UnknowN
Gravatar

#5 filmz-krejlen 22 år siden

haha godzilla har ikke fået nogle stemmer.... det kan jeg godt se det sjove i....HAHA
---------------------
Respect The UnknowN
Gravatar

#6 filmz-XenT 22 år siden

Jeg ville slet ikke stemme på nogen af dem - gjorde det kun for at se hvad I havde skrevet. Hmm.
Gravatar

#7 filmz-Skarr 22 år siden

Stargate sutter røv ... De kan sende et kamera gennem portalen, men de kan ikke kommunikere med holdet de sender derned. Det giver mening.
Gravatar

#8 azathoth 22 år siden

som jeg husker det har den der kamerabil whatever, en navlestreng, dvs en ledning der kan sende oplysningerne... og den dør jo også temmeligt hurtigt alligevel...
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#9 filmz-Emil 22 år siden

Fuckall, nu havde jeg lige skrevet en gigalang post, som filmz.dk's pisselamme script lige smed i skraldespanden.
- I'm shocked, shocked to find that gambling is going on in here!
- Your winnings, sir.
- Oh, thank you very much.

Skriv ny kommentar: