• Drive
    25%
  • Black Swan
    16%
  • Tintin: Enhjørningens hemmelighed
    16%
  • Harry Potter og dødsregalierne: Del II
    14%
  • Kongens store tale
    10%
  • The Fighter
    8%
  • Dirch
    4%
  • Melancholia
    4%
  • The Twilight Saga: Breaking Dawn - Del 1
    3%
  • Brudepiger
    1%

Stemmer i alt: 2128

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Babo84 12 år siden

Af de nævnte har jeg set 5 styks.

The Fighter 7/10
Kongens Store Tale 7/10
Drive 6/10
Black Swan 5/10
Melancholia 5/10

Så det må enten blive Fighter eller Kongens Store Tale, som er nogle fine film uden at være prangende, men de er mig bedre end de andre tre jeg har set, trods alt.
Gravatar

#2 MMB 12 år siden

Vi er for god's sake kun i starten af december. Hvad med at vente en måned med pollen?!
Gravatar

#3 skittlez 12 år siden

Spøjst ikke at have en "anden film" svarmulighed, da der er udkommet masser andre film, der burde tages i betragtning. Skal også lige vænne mig til at Black Swan er fra i år på de danske lister. Drive er min favorit 2011 release indtil videre, men Black Swan er den bedste fra 2010. Valgte Black Swan.
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#4 MMB 12 år siden

Enig med #3

Hvorfor ikke have en alternativ svarmulighed?
Og derudover betragter jeg også The King's Speech og Black Swan som film fra 2010.
Og hvorfor i al verden have Twilight som en svarmulighed, når der er så mange andre og bedre svarmuligheder, som er udeladt - f.eks. The Tree of Life.
Altså, please...
Gravatar

#5 Babo84 12 år siden

Foeller (4) skrev:
The King's Speech og Black Swan som film fra 2010

Det er jo det evige "problem". Skal man tage efter danske premiere, eller amerikanske? Jeg har jo set begge film i år, såå :)
Gravatar

#6 MMB 12 år siden

Babo84 (5) skrev:
Det er jo det evige "problem". Skal man tage efter danske premiere, eller amerikanske? Jeg har jo set begge film i år, såå :)

Ja, ja. :) Jeg synes også, det er fair nok, at filmene er med i denne poll. Jeg siger bare, at jeg betragter dem som 2010-film.

Men jeg syens, denne poll er alt for tidligt ude...
Moneyball og The Girl With the Dragon Tattoo mangler f.eks. stadig at udkomme.
Gravatar

#7 Castanea 12 år siden

Jeg kan ikke svare på det endnu, men sandsynligvis The Day He Arrives.
Gravatar

#8 the_paki_don 12 år siden

Enig med the weiners. "Anden film" mangler. Af de nævnte valgmuligheder valgte jeg Drive, fordi jeg ikke ville kaste flere roser over film fra sidste år.

Det kan godt være, at der tages højde for dansk release, men det siger spørgsmålet ikke.
Det spørger om ÅRETS bedste film. Og år er internationale. :)

Og hvis man SKAL tage højde for danske release, så er udeladelsen af 127 Hours og True Grit især grælt. Twilight... Hvem har foreslået denne afstemning? I sense lynching...

Og hvorfor FANDEN er Immortals ikke på listen???
Gravatar

#9 Babo84 12 år siden

Foeller (6) skrev:
betragter dem som 2010-film

Men de er stadig fra 2011 ifht den danske udgivelse??

Men ja. Måske er pollen en kende for tidligt ude.
Gravatar

#10 Neranders 12 år siden

Jeg mangler helt klart også "Anden film" som svarmulighed, og så undre jeg mig også over, hvor The Tree of Life er blevet af. Af de film på listen, er det Black Swan efterfulgt af Melancholia. Dog havde jeg foretrukket at kunne svare The Tree of Life eller Nausicaä of the Valley of the Wind.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."

Skriv ny kommentar: