• Drive
    25%
  • Black Swan
    16%
  • Tintin: Enhjørningens hemmelighed
    16%
  • Harry Potter og dødsregalierne: Del II
    14%
  • Kongens store tale
    10%
  • The Fighter
    8%
  • Dirch
    4%
  • Melancholia
    4%
  • The Twilight Saga: Breaking Dawn - Del 1
    3%
  • Brudepiger
    1%

Stemmer i alt: 2128

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 keen 12 år siden

Er overbevist over Harry Potter og Tintin ikke er noget for mig, men mangler nu også at få set Drive. Af de øvrige er det dog klart Black Swan der er bedst af de nævnte.
Gravatar

#52 Collateral 12 år siden

"Drive", "Melancholia" og "Black Swan" var højdepunkterne af de nævnte. Stemte på "Black Swan". Jeg var glad for flere af de andre også og denne begrænsede oversigt minder om hvor mange fine titler vi har fået i år.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#53 Pistolprinsen 12 år siden

Kæmpe, kæmpe fejl, at "Immortals" ikke er en mulighed - klart årets bedste film - den film har alt det, der gør en film go'!
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#54 RasmusFL 12 år siden

1. Oslo 31. August
2. The Tree of Life
3. Blue Valentine (jeg tæller den som en 2011-release)
4. Biutiful
5. Melancholia
6. Drive
7. Tangled
8. Black Swan
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#55 De4_Kia 12 år siden

Undskyld jeg spørg. Men hvorfor står Harry Potter og Dødsregalierne del 1 fra 2010 på listen? Kommer Harry Potter og Dødsregalierne del 2 fra 2011 på listen næste år?
Gravatar

#56 Lehrmann 12 år siden

Source Code og Tree of Life, men stemte på The Fighter selvom det er et stykke tid siden jeg så den.
Gravatar

#57 Therien 12 år siden

Drive er god, men slap nu af - han er fra Danmark, we get it..
Gravatar

#58 wimmie 12 år siden

Therien (57) skrev:
Drive er god, men slap nu af - han er fra Danmark, we get it..

Er der da nogen der har nævnt dét? Skulle det være den eneste grund til at filmen er på denne liste?

Selv stemte jeg "Black Swan" (selvom jeg nu også betragter den som værende en 2010 film) - ellers må det være "Drive" som nr. 2

"Melancholia" har jeg desværre ikke fået set endnu...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#59 HonoDelLoce 12 år siden

Puh ha, det er nærmest helt trist at måtte indrømme, at jeg kun har fået set Tintin på den liste der. The Fighter og Black Swan står begge på hylden, men jeg har bare ikke haft tid..

Dirch og Drive glæder jeg mig begge rigtig meget til at se. Harry Potter er jeg nok nødt til at se på et tidspunkt, da kæresten nok ellers kræver bo-deling..

Twilight og Brudepiger skal jeg på ingen som helst måde se, og Kongens Store Tale har bare ikke lige formået at tiltale mig.. Men jeg fanger den nok på Canal+ på et tidspunkt..

Melancholia kan jeg slet slet ikke finde ud af, om jeg gider.. Jeg havde det på samme måde med LvT's Antichrist.. Alene af den grund bør jeg selvfølgelig se den. Men den står på ingen måde højest på listen..

wimmie (58) skrev:
Er der da nogen der har nævnt dét? Skulle det være den eneste grund til at filmen er på denne liste?

Dens internationale priser taler da i hvert fald sit tydeligt sprog om, at der nok er lidt flere grunde end nationalistiske til, at den er berettiget på denne liste :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#60 Skeloboy 12 år siden

Tree of Life ville jeg stemme på...og kan ikke forestille mig, at de mange jeg ikke har set, eller nogen af dem, der får premiere i december vil være bedre...

Caliban (19) skrev:
Sangsoo

Endnu en instruktør jeg mangler. Kan du lige smide 2 film op, som jeg skal starte med?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy

Skriv ny kommentar: