-
Drive25%
-
Black Swan16%
-
Tintin: Enhjørningens hemmelighed16%
-
Harry Potter og dødsregalierne: Del II14%
-
Kongens store tale10%
-
The Fighter8%
-
Dirch4%
-
Melancholia4%
-
The Twilight Saga: Breaking Dawn - Del 13%
-
Brudepiger1%
Stemmer i alt: 2128
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 keen 12 år siden
#52 Collateral 12 år siden
#53 Pistolprinsen 12 år siden
#54 RasmusFL 12 år siden
2. The Tree of Life
3. Blue Valentine (jeg tæller den som en 2011-release)
4. Biutiful
5. Melancholia
6. Drive
7. Tangled
8. Black Swan
#55 De4_Kia 12 år siden
#56 Lehrmann 12 år siden
#57 Therien 12 år siden
#58 wimmie 12 år siden
Er der da nogen der har nævnt dét? Skulle det være den eneste grund til at filmen er på denne liste?
Selv stemte jeg "Black Swan" (selvom jeg nu også betragter den som værende en 2010 film) - ellers må det være "Drive" som nr. 2
"Melancholia" har jeg desværre ikke fået set endnu...
#59 HonoDelLoce 12 år siden
Dirch og Drive glæder jeg mig begge rigtig meget til at se. Harry Potter er jeg nok nødt til at se på et tidspunkt, da kæresten nok ellers kræver bo-deling..
Twilight og Brudepiger skal jeg på ingen som helst måde se, og Kongens Store Tale har bare ikke lige formået at tiltale mig.. Men jeg fanger den nok på Canal+ på et tidspunkt..
Melancholia kan jeg slet slet ikke finde ud af, om jeg gider.. Jeg havde det på samme måde med LvT's Antichrist.. Alene af den grund bør jeg selvfølgelig se den. Men den står på ingen måde højest på listen..
Dens internationale priser taler da i hvert fald sit tydeligt sprog om, at der nok er lidt flere grunde end nationalistiske til, at den er berettiget på denne liste :D
#60 Skeloboy 12 år siden
Endnu en instruktør jeg mangler. Kan du lige smide 2 film op, som jeg skal starte med?