• Bille August's 'Jerusalem'
    48%
  • Dødens Gab
    40%
  • Dødens Gab 3D
    4%
  • Dødens Gab 2
    4%
  • Dødens Gab 4: Hævnen
    4%

Stemmer i alt: 369

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Michael Andersen 22 år siden

Bille Augusts "Jerusalem", som han lavede, da hans fetish for filmatiserede romaner var på sit højeste, er klart den ultimative "Dødens Gab" film, og et godt alternativ til sovepiller!
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#2 azathoth 22 år siden

heh, jeg er ikke i tvivl om at det er verdens mest kedelige film... men dødens gab er da den ultmativt sejeste hajfilm ever... !!!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#3 filmz-vassago 22 år siden

Jeg "gabte" mig næsten ihjel under "Jerusalem" seancen. Føj for en stinker film :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#4 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Hehe.. Den fik 5 hatte i Bogart..
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#5 Michael Andersen 22 år siden

O.K. Der en person derude, som har stemt på "Dødens Gab 4:Hævnen" som den bedste DG film!?
Giv dig til kende! Hvem er du? Hvis du bare laver sjov, så gør det et andet sted, fordi dette er en seriøs poll!!! :))
Gravatar

#6 Michael Andersen 22 år siden

Nu går det helt amok! Nu er der 6 personer som har stemt på Del 4 af Hajsagaen som den bedste, HA HA HA, I er virkelige sjove!

Er der ikke nogen der vil støtte mig, fordi kun hvis vi står sammen kan vi hunte them down!!
Gravatar

#7 azathoth 22 år siden

Heh, ja de burde godt nok jagtes og elimineres som de skadedyr de er... ej jeg syntes faktisk at vi nærmere skal tage os af dem der har stemt på 3'eren... den holder da SLET ikke!!!! ;)

4'eren er længder bedre end nummer 3, der nok er den værste film jeg nogensinde har set... jeg har så heller ikke set jerusalem!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#8 Michael Andersen 22 år siden

Ja, jeg havde helt glemt 3`eren (3-D film fra 80`erne styrer!?) i kampens hede, den kunne man også skrive et par ikke så positive linier om, men jeg har en bedre ide. Vi laver afstemningen om sådan så der kun er en mulighed for at stemme nemlig den første. Fordi der findes kun en hajfilm, som kan kaldes for fremragende og det er den fra 1975.

"3`eren den værste film du nogensinde har set?" Har du ikke glemt en lille film der hedder "Walter & Carlo i Amerika"? el. hvad med "Anaconda"? (og her mener jeg ikke den erotiske version af filmen, som var et stort hit på den sorte marked i de baltiske lande!?)

Gravatar

#9 Ivse 22 år siden

Der skulle være en, hvor man kunne stemme på dem alle... De haj film har aldrig sagt mig noget, men det gør den type film generelt aldrig.. Det er nok en fejl i min opdragelse ;)

Faktisk kan jeg slet ikke udtale mig om "Jerusalem", for jeg har aldrig set den. Men jeg kan vel forstille mig, at den er lige så kedelig som andre danske film. Hader sociologiske(?) film, som har tendens til at overdrive!
En film er først dårlig, efter du har set den!
Gravatar

#10 Michael Andersen 22 år siden

"Jeruslem" er faktisk næsten lige så kedelig, som en film der hedder "Sleep" instrueret af Andy Warhol. Det eneste der sker i den film er følgende:

En mand sover i sin seng i 6 timer!?

Der sker overhovedet ikke andet!!! Det rygtes at ikke engang Andy Warhol selv, har set sin egen film til ende.

Skriv ny kommentar: