• "Harry Potter og Fønixordenen"
    64%
  • "Det gyldne kompas"
    13%
  • Anden fantasy-film
    11%
  • "Stardust"
    7%
  • "Terabithia - et hemmeligt land"
    4%
  • "Mr. Magorium's Wonder Emporium"
    1%
  • "Water Horse"
    1%

Stemmer i alt: 1720

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 m 17 år siden

hmmm den er svær for hvis de gør det ordenligt med golden compass -namnam, men så er der jo også harry potter, det må blive en delt 1. plads
The 21st century is when everything changes. And you gotta be ready.
Gravatar

#2 filmz-Narniabæver 17 år siden

Water Horse
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#3 filmz-Jessmoeller 17 år siden

Helt klart Harry Potter, men med den rollebesætning i Stardust, så skal den også ses
Min samling:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
Gravatar

#4 filmz-jonasgr 17 år siden

Ingen tvivl i mit sind om at Stardust er den jeg glæder mig mest til. Med to af mine absolutte yndlingsskuespillere (Robert De Niro og Peter O'Toole) i samme film, så skal denne ses.

Mr. Magorium's Wonder Emporium (en titel som jeg konstant staver forkert til) bliver dog også interessant at følge. Natalie Portman er altid en fornøjelse.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5 Yoda 17 år siden

Ingen af dem!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#6 jesperhp 17 år siden

Svær kamp mellem Potter og kompasset. Men hp'et i mit navn er der ike for ingenting;)
Gravatar

#7 rockysds 17 år siden

Stemte Stardust da nærmest alt der kan forbindes med Neil Gaiman har min interesse i øjeblikket. Ser derudover også frem til Mr. Magorium's Wonder Emporium. Dustin Hoffman, Jason Bateman og Natalie Portman. I'm there.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#8 achilles 17 år siden

Ingen af dem, synes ikke der kommer noget i den genre som jeg gider se i biografen.
Gravatar

#9 filmz-ubba 17 år siden

#1 Helt enig :D
Gravatar

#10 filmz-Kragmose 17 år siden

Tja, jeg ved hvordan Harry Potter ender, og efter den nye Golden Compass trailer er den film steget en del i graderne..

Pas.

Skriv ny kommentar: